וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס סיכם לעונה הקרובה

30.6.2011 / 13:57

הסנטר ימשיך עונה שנייה במועדון אחרי שתנאיו במועדון סוכמו. מנהלת הליגה מתנגדת לקיים את פיינל פור האדריאטית בת"א

לכל חדשות ליגת העל בכדורסל

הנהלת מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי לאחר פגישה עם נציגו של סופוקליס שחורציאניטיס, הושגה בין הצדדים הסכמה שהשחקן היווני ישחק בקבוצה גם בעונה הקרובה ותתווסף אופציה לעונה הבאה. הסנטר שהגיע בקיץ שעבר למכבי תל אביב אחרי ששיחק במשך חמש שנים באולימפיאקוס, ימשיך להיות חלק מהסגל שיתמודד העונה ביורוליג, בליגה האדריאטית ובליגת העל.

שחורציאניטיס נבחר לחמישיית העונה ביורוליג. הסנטר, ששיחק בין השאר בהיראקליס, בקאנטו ובאריס סלוניקי, סיים עונה אירופית אישית מצוינת מבחינתו אחרי שקלע 12 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג לצד 4.1 ריבאונדים ואסיסט אחד. במהלך הליגה הסדירה קלע סופו 13.6 נקודות בממוצע למשחק. בליגה שחורציאניטיס קלע 12.4 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 5.2 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים ב-25 משחקים.

שחורציאניטיס ימשיך להנהיג את הקו הקדמי של מכבי תל אביב לצידו של שון ג'יימס שהצטרף מבני השרון. לצד ג'יימס שהצטרף בקיץ לקבוצה נמצאים גם יותם הלפרין, ג'ון שייר ודווין סמית, שאמור להיכנס לנעליים הגדולות של צ'אק אידסון, שעזב את הצהובים לטובת ברצלונה. שייר עצמו יגיע כבר בשבת הקרובה לישראל להתרשמות ראשונית ולבדיקות רפואיות, כשסיבה נוספת להגעתו של שייר היא בקשת האזרחות אותה הוא צפוי להגיש.

המנהלת מתנגדת שפיינל פור האדריאטית יהיה בתל אביב

היחסים בין מכבי תל אביב למנהלת ליגת העל ממשיכים להחריף: מנהלת ליגת העל הודיעה היום שהיא מתנגדת לקיום משחקי הפיינל פור של הליגה האדריאטית בתל אביב. "המנהלת חושבת כי אין צידוק ספורטיבי, מקצועי, ציבורי ותדמיתי שמשחקי גמר של מדינה אחת יתקיימו במדינה אחרת", הסבירו בהודעה רשמית שהוציאה מנהלת הליגה.

טענה נוספת שעלתה בהודעתה של המנהלת מתייחסת ללוחות הזמנים הצמודים של משחקי הפיינל פור הישראלי והפיינל פור של הליגה האדריאטית. "מועדי הפיינל פור העתידיים של הליגה האדריאטית הינם בסמיכות למועדי הפיינל פור הישראלי, עובדה אשר תפגע כלכלית ושיווקית במפעל זה".

למרות זאת, במנהלת הודיעו כי "לאור השיחות החיוביות המוקדמות שנערכו עם מועדון מכבי תל אביב, בהן הובהר למנהלת כי ההשתתפות במפעל הינה למטרות כלכליות פנימיות גרידא, הרי שנרתמה המנהלת לעזור ולתמוך במועדון תוך התחשבות מקסימלית בשעות ובימי המשחקים, כל עוד ליגת העל אינה נפגעת מכך. המנהלת מאחלת הצלחה למכבי תל אביב במפעל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully