וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות במכבי פ"ת: טל בן חיים יעזוב להפועל ת"א

30.6.2011 / 12:03

עמוס לוזון ינהל מו"מ למכירתו רק לאחר חלון ההעברות הנוכחי. מרקו בלבול פנה לביזרה. ההנהלה תדרוש דמי השבחה על בקל

מכבי פתח תקוה: כל החדשות והדיווחים

אחרי שאתמול (רביעי) הודיעה רשמית כי עומר דמארי צפוי לעבור לסלטיק, במכבי פתח תקוה כבר בונים את יעד המכירה הבא שלהם: החלוץ טל בן חיים. במועדון מעריכים שהחלוץ יימכר עד תום העונה הבאה, כנראה להפועל תל אביב. עמוס לוזון הבהיר כי השחקן לא יעזוב כעת יחד עם דמארי, אבל מאחורי הקלעים אמור להתנהל בקרוב משא ומתן עם הפועל תל אביב, שמעוניינת להעבירו לשורותיה כבר בחודש ינואר.

ההערכה היא שבן חיים יעזוב בכל מקרה לאדומים עד תום העונה. בפתח תקוה הבהירו שהם דורשים עבורו שלושה מיליון יורו, אך האדומים מעוניינים לרכוש מחצית מכרטיסו. אגב, דמארי ששהה אתמול בארץ הופתע לשמוע מלוזון על השלמת העסקה, שבועיים בלבד אחרי הפניה מסלטיק שהייתה מוכנה אתמול להעלות את ההצעה שלה ביותר מ-200 אלף יורו.

בינתיים, המאמן מרקו בלבול פנה לבלם ג'ו ביזרה והציע לו לחזור לקבוצה. השחקן עזב את פתח תקוה בשל פערים כספיים במשא ומתן והחליט לחזור לאורוגוואי. גם אופציית תומר בן יוסף עדיין קיימת. הבלם הבהיר לראשי המועדון כי הוא מוכן לנהל משא ומתן, אבל זה יקרה רק בשבוע הבא, בגלל עניינים אישיים. מרקו בלבול מעדיף להחתים בלם זר על פני ישראלי, אבל זה לא יקרה בכל מחיר. הקשר ולדימיר ארגון שנחת בישראל ממשיך להתאמן עם הקבוצה, יחד עם הקשר הצרפתי ג'ואל דמאיו.

בנוגע לקשר רועי בקל עדיין אין כל הסכמות. בפתח תקוה מעריכים שהוא ישחק בסופו של דבר בקבוצה, אחרת הם מתכוונים לדרוש דמי השבחה. במקרה כזה צפוי השחקן לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע תג מחיר עליו, אך ייתכן שיסגור קודם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully