וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל מחפשת את הכוכב הבא

יניב בינו

30.6.2011 / 12:50

לא רק ניימאר: בסגל הצעיר והלא שגרתי של ברזיל לקופה אמריקה מסתתרים כמה שחקנים שיכולים לפרוץ בטורניר הקרוב ולקנות מקום של קבע לקראת המונדיאל שייערך במדינתם 2014. הנה 5 מועמדים ששווה לעקוב אחריהם

גאנסו

תגלית השנה ב-2009 בברזיל. עוד לא בן 22 וכבר קיבל את החולצה הכי מחייבת בסלסאו – מספר 10, אותה לבש הגדול מכולם, פלה. ביחד עם ניימאר, הוביל גאנסו את סנטוס לפני כשבוע לזכיה מרגשת בגביע הליברטדורס, לראשונה מזה 48 שנים, כשאז מי שעשה זאת היה...פלה. למרות שיש לו הופעה אחת בלבד במדי ברזיל, המאמן מאנו מנזס מייעד תפקיד לו מרכזי כפליימייקר של הנבחרת. "גאנסו הוא השחקן המתאים ביותר לשחק את הקשר ההתקפי", העיד עליו מנזס, שהדיח את הרנאנס מהסגל וקיבע את מעמדו של גאנסו כאיש שלו במרכז המגרש.

לוקאס

בגיל 10 הוא החל לשחק בקורינתיאנס. שלוש שנים בלבד אחר כך, שמועות רבות נפוצו לכל עבר לגבי הכישרון הצעיר, וקברניטי סאו פאולו הגיע לראות אותו משחק. לקח להם זמן קצר מאוד להחתים את הנער הצעיר. כיום סאו פאולו מציבה תג מחיר בגובה 75 מיליון יורו על הקיצוני שלה, לא כדי שמועדון אירופי בכיר יקנה אותו אלא כדי שאף אחד לא יבצע לה את המחטף שהיא עשתה לקורינתיאנס. לוקאס בן ה-18, שחולק את אותו חדר עם לוקאס לייבה, ערך שלוש הופעות בלבד בנבחרת הבוגרת של ברזיל, וכשעלה לשניה עוד התרגש מאוד כשהקהל הריע לכבודו: "לא חוויתי דבר כזה מעולם". כעת יש לו הזדמנות נהדרת להחזיר להם על התמיכה.

ג'אדסון

מבין הברזילאים המשחקים באירופה, הקשר בן ה-27 הוא אולי הכי פחות מוכר בסגל הסלסאו לקופה אמריקה. אבל המספרים לא משקרים - בשש השנים האחרונות הוביל ג'אדסון את שחטאר דונייצק האוקראינית לזכיה בארבע אליפויות, גביע אופ"א והגעה עד לרבע גמר ליגת האלופות אשתקד. נתונים אלו הופכים אותו לאחד השחקנים המעוטרים ובעלי הניסיון הגדול ביותר בסגל. למרות שלזכותו עומדות שלוש הופעות בלבד בנבחרת, ג'אדסון מציג הרבה קשיחות ועמידות, דבר שמנזס מאוד מעריך.

סנדרו

זה כנראה עניין של זמן עד שכולם יכירו את הקשר האחורי של טוטנהאם. הברזילאי הגיע לתרנגולים ב-2010 והוחתם על ידי הארי רדנאפ, שלא ראה אותו במציאות אלא שלח את הסקאוט של הקבוצה. "הוא כמו סוקרטס", אמר עליו אחר כך רדנאפ. "הוא רץ כמוהו, הוא נראה כמוהו ואם הוא ישחק כמוהו, הכל יהיה בסדר". אחרי שפליפה מלו, בן טיפוחיו של דונגה, פישל במונדיאל וביובנטוס, מייעד מנזס בשנים הקרובות תפקיד מרכזי לסנדרו בן ה-22 בקישור האחורי של הנבחרת, והקשר גבה הקומה (1.88) וצר המבנה יצטרך להוכיח שאפשר בכל זאת להבריק גם בעמדה האפורה שהברזילאים כל כך אוהבים לשנוא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אנדרה סנטוס

יורשו של רוברטו קרלוס בצד שמאל בפנרחבצ'ה, זכה בין היתר בחולצה הצהובה עקב בעיות המשמעת של מרסלו. עם זאת, המגן השמאלי בן ה-28, שסיפק כמה סנסציות מיניות בטורקיה השמרנית, הציג מספיק כישרון, יכולת ובגרות מנטלית כדי לקבל את הקרדיט ממנזס. ברזיל עדיין ממשיכה לחפש את היורש האמיתי והנכון מאז סיים רוברטו קרלוס את דרכו בסלסאו לאחר המונדיאל בגרמניה ב-2006, ולאנדרה סנטוס יש לא מעט מעלות כדי להיכנס בהצלחה למשבצת זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully