וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי זה אוסוולט?

30.6.2011 / 10:08

ואנס וורלי הראה כוח ברוטציה של פילדלפיה עם 1:2 על בוסטון. היאנקיז מתחילים לברוח לרד סוקס, קינסלר ממשיך להפגיז

ואנס וורלי שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
תוספת כוח משמעותית לרוטציה חזקה גם כך. וורלי/AP, Matt Slocum

בתחילת העונה דובר רבות על הרוטציה החלומית של פילדלפיה. בעוד קול המלס, רוי האלאדיי וקליף לי מספקים את הסחורה, רוי אוסוולט נע בין בינוניות לרשימת הפצועים. מי שנכנס למשבצת המגיש הפותח הוא ואנס וורלי, שבינתיים מספק את הסחורה. המגיש הצעיר רשם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים והסתייע בהומראן של ראול איבנייז באינינג השביעי כדי לנצח את בוסטון 1:2. הפיליז דוהרים ב-NL מזרח, לרד סוקס זו תהיה סדרה שלישית ברציפות שבה הם מפסידים.

בינתיים, היאנקיז ממשיכים להרגיש טוב והגדילו את יתרונם ב-AL מזרח ל-2.5 משחקים לאחר 2:5 על מילווקי. טמפה ביי איבדה גובה לאחר הפסד 4:3 לסינסינטי. דני הארן רשם שבעה אינינגים ושליש וניצח את וושינגטון 0:1. אטלנטה התגברה על פליקס הרננדז וטאטאה בסיאטל את המארינרס עם ניצחון 3:5.

מה תגידו על ניו יורק מטס? החבר'ה האלה לא נרגעים, והלילה הפציצו שוב ב-9:16 על דטרויט, כשהם קובעים שיא מועדון - ארבעה משחקים עם 52 ריצות. ארבע חבטות לרוני פאולינו ואנחל פאגאן, שני הומרים למיגל קבררה בשורות המפסידים. במשחק ה-NL היחיד שנערך הלילה גברה שיקגו קאבס על סן פרנסיסקו 1:2.

ישחק או לא בנבחרת ישראל, איאן קינסלר ממשיך להפגיז, והלילה רשם שני הומרים ב-2:3 של טקסס ביוסטון. סנט לואיס ממשיכה להתאושש מהפאנק שאליו נכנסה לאחרונה עם 1:5 בבולטימור. פלורידה רשמה ניצחון נדיר, 0:3 באוקלנד, עם תשעה אינינגים של ריקי נולאסקו. טורונטו עברה את פיטסבורג 1:2, שיקגו וייט סוקס יצאה מקולורדו עם ניצחון 2:3, סן דייגו רשמה 1:4 על קנזס סיטי ומינסוטה עשתה את זה בצורה מינימלית, עם 0:1 על לוס אנג'לס דודג'רס. קליבלנד גברה בפיניקס על אריזונה 2:6.

איאן קינסלר שחקן טקסס ריינג'רס. Pat Sullivan, AP
הג'ואיש בוי נכנס לפורמה. קינסלר/AP, Pat Sullivan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully