וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאן שראנוב: "אני יכול להרגיש את ליגת האלופות"

30.6.2011 / 8:39

השוער החדש של מכבי חיפה מאושר מהמעבר וחולם בגדול. אלישע לוי אחרי שחטאר: "התקדמנו". השחקנים: "חסר תיאום"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

"התקדמנו מהמשחק הקודם, שיחקנו טוב והגענו למצבים. אנחנו מתקדמים. המשחק השני היה כבר יותר טוב וצריך רק להמשיך", כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו, במהלך מחצית משחק ההפסד (2:0) לשחטאר דונייצק. המאמן היה מרוצה מקצב המשחק, אם כי הביע אכזבה מסוימת מטעויות לא אופייניות שנעשו בחלק האחורי ומחוסר ניצול המצבים בחלק הקדמי.

שחקן בקבוצה אמר אתמול: "אלישע אומר שהתקדמנו, אבל חסר לנו עדיין תיאום בין הבלמים בהגנה. נהיה חייבים גם עוד חלוץ". לוי שוחח עם השחקנים גם לפני המשחק, באימון הבוקר, ואמר להם: "אני קורא את שפת הגוף שלכם ומבין שאתם עייפים, אבל זה מחנה אימון, צריך לעבוד קשה ולהתגבר על זה. נוריד לשחקנים אימון או שניים, אבל מי שלא יהיה איתנו יישאר בצד, וחבל".

חלק מהשחקנים לא הסכימו עם העובדה שגוסטבו בוקולי תופקד כקשר אחורי אחד. "אי אפשר לעמוד ככה על המגרש, סיידו חייב לשחק. מצד שני, הקבוצה הייתה הרבה יותר התקפית איתו".

שאדי שעבאן סובל מפציעה ולא נכלל בסגל. גם שלומי אזולאי החולה וערן רוזנבאום, שעדיין מתאושש מהניתוח בכתף, לא נכללו בסגל. מוחמד גדיר סובל מכאבים ואמור ליטול חלק באימון הבוקר. החל משעות אחר הצהריים יזכו השחקנים לחצי יום חופש.

ביוזמת אנשי מכבי חיפה, שמנסים להוריד את המתיחות שנוצרה מאז הגעת בויאן שראנוב לקבוצה, נערכה אתמול התערבות בין הסרבי לניר דוידוביץ'. השניים התבקשו להציב עשרה כדורים על רחבת ה-16 ולפגוע כמה שיותר פעמים במשקוף. גורם בחיפה סיפר אתמול: "לפי האימון, נראה כאילו מדובר בחברים טובים. אסור שזה ייגרר למצב של כעס והיה חשוב לנו לראות אותם משתפים פעולה". ההתערבות, אגב, הסתיימה בניצחון של השוער הישראלי (4:6). התשלום של הסרבי: הגשת סלט פירות בחדר האוכל.

שראנוב, בינתיים, הספיק לספר לתקשורת הסרבית על רשמיו הראשונים מקבוצתו החדשה: "היה קשה לי למצוא את המילים הנכונות כשהוצגתי, התמקדתי בלחייך. מכבי חיפה זה מועדון גדול, מאורגן היטב וכזה שנותן את כל התנאים לעבוד. מיד דאגו לי לרכב וחתמתי על חוזה אימוץ עם 'פומה'. הם נתנו לי כמה ימים להכיר את העיר, ועכשיו התחלנו בהכנות לליגת האלופות. זו המטרה של המועדון וזה החלום שלי. אני כבר יכול להרגיש את ליגת האלופות".

שחקן אחר שצפוי לשלם בקרוב ביוקר הוא המגן טאלב טוואטחה, שהתחייב לבצע ריקוד ושיר בסגנון ראפ לעיני השחקנים. הסיבה: בחיפה עדיין לא חגגו לו את יום ההולדת שחל בשבוע שעבר.

אתמול הגיע נשיא מכבי חיפה יעקב שחר למחנה. הוא שוחח עם אלישע לוי, שרוצה מאוד להתחזק בחלוץ נוסף. עד תחילת השבוע אמור להגיע חלוץ זר למחנה, אם כי המאמן היה מעדיף להתחזק בחלוץ מוכר ללא מבחנים. אחרי שבמכבי חיפה הבינו שעומר דמארי אמור לחתום בסלטיק ואילו בן שהר מעדיף למצות את האופציה האירופית, לא מן הנמנע שחלוץ זר יגיע במקום ולדימיר דבאלישווילי. בחיפה עושיים להגיש הצעה רשמית על חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל, שזומן לקופה אמריקה ונחשב לאחד השמות החמים בדרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully