וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "מי רוצה לעשות עסקים עם יעקב בוזגלו?"

במחזיקת הגביע זעמו על אביו של הקשר אך לא סתמו את הגולל על הגעתו: "מאור עוד ירדוף אחרינו, ואז נראה אם יהיה לו מקום"

למה סירב יעקב בוזגלו לנהל מו"מ עם הפועל ת"א?

עסקת העברתו של מאור בוזגלו להפועל תל אביב ירדה נכון לעכשיו מהפרק, לאחר שהיום (רביעי) דרש יעקב בוזגלו לנהל את המשא ומתן עם שני הבעלים של הקבוצה. אביו של הקשר הפתיע את אלי טביב, דרור קשטן ודורון אוסידון. השלושה, שישבו יחד לפגישה, צלצלו לבוזגלו האב. כשסיים את נאומו הארוך על איכויותיו של בנו, יצא בהצהרה: "מאור לא יגיע להפועל, הגענו להחלטה כי קודם ננסה להעביר אותו לאירופה ואם זה לא יתאפשר הוא יישאר במכבי".

לאחר השיחה אמר יעקב בוזגלו לוואלה! ספורט: "המטרה שלנו היא להעביר את מאור לאירופה, ואם זה לא יסתדר, לא נשלול שום קבוצה בארץ". בהפועל תל אביב הגיבו בחריפות על התנהלות אביו של השחקן ואמרו: "מי רוצה לעשות עסקים בנאדם כזה? הבנאדם הזוי. הוא חושב שיש לו לפחות את אחד השחקנים הטובים בעולם, הבנו למה מכל מקום הוא נזרק. אם מאור היה מגיע להפועל הדרך שלו לאירופה היתה הרבה יותר קצרה, אבל אנחנו נתנו לו הזדמנות ורדפנו אחריהם, עכשיו המצב יתהפך וברור לכולם שמאור עוד ירדוף אחרינו ואז נראה אם יהיה לו מקום בסגל".

מחר יחל דיון הבוררות בעניין שחרורו של איתי שכטר לקייזרסלאוטן. בקבוצה יודעים כי הסיכויים להישארותו של החלוץ הם בערך 50 אחוזים, אך בסביבתו של טביב עדיין רוצים לראות אותו באדום, רואים בו כמי שיכול לסחוב את הקבוצה לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully