וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "התחושה טובה יותר מבשנה שעברה"

הדס גרינברג

29.6.2011 / 18:00

נתניה פתחה את אימוניה באווירה חגיגית. המאמן: "רוצה קבוצה שכיף לראות". סבע: "רוצים אירופה". 150 אוהדים הגיעו

קובי אליהו

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה, אחת מההפתעות הנעימות של העונה שעברה, פתחה את אימוניה באווירה ססגונית. 150 אוהדים הגיעו פרצו לאימון כשהם מלווים בתופים ואבוקות והניפו את השחקנים על הכתפיים. הקשר קובי דג'אני, שהיה חשוד באונס צעירה, זכה להרבה אהבה ותמיכה מהאוהדים.

מרבית שחקני הסגל ממשיכים גם בעונה הבאה ואת הפנים החדשות היוו שלושת שחקני הרכש: אלכס מרטינוביץ', מוחמד כליבאת וירדן כהן. נתניה איבדה בפגרה את השוער קרלוס אריאס, ששב לבוליביה, את טל מעבי שעזב למכבי פתח תקוה ואת דלה ימפולסקי ששוחרר למכבי חיפה. השחקנים הצעירים גל גניש, עומר פרץ וגיא גומברג הושאלו לקבוצות בליגה הלאומית.

"מקווה שנצליח לצרף עוד שני שחקנים"

"מאוד מרגש לחזור לאימונים ולראות את האוהדים באים ותומכים כך בשחקנים", אמר המאמן ראובן עטר. "עוד מוקדם לדבר על מיקום. עשינו שלושה שינויים בסגל. קרלוס חזר למשפחתו והבאנו שוער מצוין שימלא את מקומו. אני מקווה שנצליח לצרף עוד שני שחקנים לסגל ובסך הכל, אני מאוד מרוצה כי זה סימן טוב שקבוצה שומרת על רוב הסגל וזה לא היה בנתניה בשנים האחרונות. הצלחנו לעשות משהו בעונה הקודמת והשנה אני מאמין שהסגל ישודרג ויהיה טוב יותר".

המאמן המשיך לדבר על המטרות: "הדבר הראשון שאני רוצה ששוב מכבי נתניה תהיה קבוצה ששמחים לראות אותה כמו שהיינו בעונה שעברה. אוהדים של קבוצות אחרות פרגנו ללא הפסקה לכדורגל שלנו. מקום שישי? חמישי? אלה דברים שיסגרו לקראת הסוף. אני בא בתחושה הרבה יותר טובה לעומת העונה שעברה. לא ידענו עד כמה באמת אפשר להפיק, עכשיו אנחנו צריכים לשמר את מה שעשינו ולהפיק מהשחקנים החדשים שהצטרפו כדי שנהיה טובים יותר".

על עצמו אמר המאמן: "אני מחובר לאנשים ולמקום ודרך העבודה שלי ברורה. קובי בלדב וגיל לב נותנים לי שקט לעבוד יחד עם הצוות הטוב שלי. יש כאלה שאומרים שצריך אישה טובה כדי להצליח, לי יש גם אישה טובה וגם צוות מוצלח. זה סוד ההצלחה של מכבי נתניה לא רק בשנה האחרונה. יש לי ציפיות מהעונה וזאת הרגשה יותר טובה. השנה אני מרגיש שיש שינוי וקל יותר לקהל להזדהות עם הקבוצה".

"רוצים להשיג יותר העונה"

נתניה הצליחה במשימה העיקרית שהציבה לעצמה הקיץ - לשמר את מרבית שחקני הסגל שהובילו את הקבוצה אשתקד למקום השישי. אחד השחקנים הבולטים בעונה שעברה, אחמד סבע, חתם על חוזה לשלוש שנים ואמר היום: "אין יותר טוב מאשר לחזור הביתה לקהל חם מאוד. אני מקווה שהם ימשיכו לתת לנו לחבק אותנו כמו בעונה שעברה.

"כל הסגל שלנו נשאר ואין סיבה שלא נמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה. אנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר ויש הרבה ציפיות מאיתנו לשחזר את השנה שעברה ולעשות עונה אפילו טובה יותר. המטרה היא להיראות טוב. קבוצה שסיימה במקום השישי מגיע לה לעשות צעד אחד קדימה. בשנה שעברה פספסנו את אירופה ואני מקווה שהשנה נצליח לעשות את זה".

לגבי המטרות האישיות אמר החלוץ: "החלום שלי להצליח עם נתניה. מצאתי פה בית חם בשנתיים שאני נמצא כאן. הקהל דחף אותי וההנהלה שנתנה לי כל מה שרציתי וכמובן המאמן והצוות. אני מקווה להחזיר למועדון יותר ממה שנתתי בעונה שעברה והשאיפה שלי לסיים את הקריירה בנתניה עוד כמה שנים קדימה".

הקפטן אוראל דגני הוסיף: "כיף מאוד לפתוח עונה עם קהל כזה מדהים שנתן לנו תפאורה יפה לאימון הראשון. אנחנו מאמינים בעצמנו וכולם ראו איזה עונה עשינו בעונה שעברה. הציפיות גדלו, אבל אנחנו רוצים להשיג יותר העונה. כל השחקנים רוצים להוכיח את עצמם, גם הצעירים החדשים. נהיה קבוצה מחוברת שרוצה להצליח. עדיין נותר בנו הרעב להצליח. בפן האישי, אני רוצה להשתדרג כל שנה ומקווה לחזור לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully