וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואנס דאבור חתם במכבי ת"א: "אצדיק את האמון"

29.6.2011 / 19:57

חלוץ מכבי ת"א נרגש על חתימתו בקבוצה הבוגרת. גם איוניר מפרגן: "יש לו פוטנציאל גדול". מכירת המנויים יוצאת לדרך

מכבי תל אביב ממשיכה במחנה האימונים שלה במירלו, הולנד, והערב (רביעי) ערכו שחקניו של מוטי איוניר את יום האימונים השלישי שלהם תחת מזג אוויר סגרירי. שרן ייני לא חש בטוב ולא נטל חלק באימון, ולעומתו משה לוגסי, שנפגע אמש בקרסולו, שב להתאמן עם חבריו.

מואנס דאבור, שחתם אמש בקבוצה, נשמע נרגש לגבי הצטרפותו למכבי תל אביב ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני גאה להיות חלק מהקבוצה הבוגרת של מועדון כל כך גדול. אני מתכוון לעבוד קשה ולהצדיק את האמון שניתן בי ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לבעלים מיטש גולדהאר, למוטי איוניר ולמשפחה שלי שליוותה אותי בכל השנה שעברה. אני מתכוון להמתין בסבלנות עד שתינתן לי הזדמנות ומקווה לקחת אותה בשתי ידיים".

מוטי איוניר מרוצה גם כן מהצטרפותו של מלך שערי הליגה הלאומית אשתקד, והוסיף: "מואנס אמנם לא גדל במכבי אבל לאחר העונה שעברה, בה היה אחד מהשחקנים המובילים והחשובים שהוביל את קבוצת הנוער לזכייה בדאבל, הוא נחשב עבורנו כשחקן בית לכל דבר. הוא בחור עם פוטנציאל גדול המשלב יכולת כיבוש שערים, הבנת משחקה בצורה מאוד מרשימה, בעל קור רוח יוצא דופן וילד שרוצה להתקדם וללמוד. אין לי ספק כי בעונה הקרובה יתחיל להשתלב גם בקבוצה הבוגרת".

מכירת המנויים מתחילה

מכירת המנויים במכבי תל אביב יוצאת מחר (חמישי) לדרך. כל מי שירכוש מנוי עד ל-14 ליולי יקבל כרטיס כניסה חינם למשחק מול לנקראן במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. כמו כן, שמירת המקומות למנויים קיימים בתא הכסף, תא הזהב, משפחות ושערים 2 ו-13 תימשך גם היא עד לאותו התאריך. מעבר לכך, המועדון רוצה להמשיך ולשפר את חווית הצפייה עבור האוהדים והחל מהעונה גם יציע 8 יהפוך למסומן, מתוך מטרה להמשיך ולעודד גם הגעת נשים ומשפחות למגרשים. הקבוצה מנפיקה עבור החיילים המשרתים ביחידות קרביות "מנוי לוחם" בו יוכלו לרכוש מנוי בן 5 משחקים במחיר של 250 שקלים.

המנוי הזול ביותר למבוגר הוא לשערים 10-11 ומחירו הוא 1,100 שקלים. מנוי לנוער/ילדים/נשים באותם היציעים יעלה 810 שקלים. מנוי לשערים 2 ו-13 יעלה 1,800 שקלים למבוגר. מנוי למבוגר לשער 8 עולה 1,450 שקלים, כאשר המחיר לנוער וחיילים הוא 1,050 שקלים.

הצפי במכבי תל אביב השנה הוא למכור כמות מנויים שתמלא את מרבית האיצטדיון ותייצר אווירה מחשמלת. בסך הכל יש התעניינות גדולה בקרב האוהדים לקראת העונה הקרובה, ומשום מה נראה שהשקט היחסי שמצליחים להשיג בקרית שלום משפיע לחיוב גם על האוהדים שמאוד מרוצים מזה. בנוגע למאור בוזגלו, השחקן קיבל מספר הצעות בימים האחרונים, בראשן הצעה מהפועל תל אביב, אך כרגע אין סיכום רשמי. אם לא ייסגר המעבר לאדומים, אופציית היציאה לחו"ל היא הריאלית ביותר.

עדכון ראשון: 14:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully