וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כדור הרדמה

29.6.2011 / 10:56

קליף לי התיש את הרד סוקס ב-0:5 של פילדלפיה, טשיירה והיאנקיז ממשיכים ללהוט. דרום קרוליינה שוב אלופת המכללות

קליף לי שחקן פילדלפיה פיליז חוגג עם קרלוס רואיז. Matt Slocum, AP
כשהוא בכושר כזה, מפחיד לחשוב על השילוב בינו לבין האלאדיי. לי/AP, Matt Slocum

כשקליף לי מגיש כמו שהגיש הלילה (בין שלישי לרביעי), אי אפשר לעצור אותו. האס השני של פילדלפיה התעמת עם ההתקפה של בוסטון, והשבית אותה לחלוטין עם תשעה אינינגים קטלניים במיוחד, שבהם הרשה שתי חבטות בלבד. זה היה השאט אאוט השלישי ברציפות שלו. הפיליז ניצחו 0:5 בסיוע הומראן של דומוניק בראון ושומרים על פער של 4.5 משחקים מאטלנטה, שניצחה בסיאטל את המארינרס 4:5.

מארק טשיירה וניו יורק יאנקיז בפורמה אכזרית, והגדילו את היתרון מבוסטון למשחק וחצי, לאחר ניצחון גדול על מילווקי 2:12. טשיירה חבט להומר ה-24 שלו העונה, כשהפסים מתעללים בזאק גריינקי מהברוורס ומסלקים אותו לאחר שני אינינגים בלבד. דייויד פרייס וטמפה ביי עברו בבית את סינסינטי 3:4. ג'יו גונזאלס מאוקלנד רשם שמונה אינינגים אדירים עם תשעה סטרייקאאוטים, האייז ניצחו את פלורידה 0:1.

סנט לואיס התאוששה מעט מהפאנק שבו היא נמצאת עם ניצחון 2:6 בבולטימור. סן פרנסיסקו הגדילה את יתרונה בפסגת ה-NL מערב ל-2.5 משחקים מאריזונה בעקבות סוויפ בדאבל הדר בשיקגו מול הקאבס - 7:13 במשחק הראשון, 3:6 בשני. סן דייגו גברה על קנזס סיטי 2:4.

ניו יורק מטס ממשיכה במומנטום החיובי עם 3:14 על דטרויט, כשג'ייסון ביי וקרלוס בלטראן חובטים כל אחד לגראנד סלאם, הראשון והשני של הקבוצה מקווינס העונה. פיטסבורג גברה בטורונטו על הבלו ג'ייז 6:7, טקסס ניצחה 3:7 בדרבי של מדינת הכוכב הבודד את יוסטון. אריזונה עברה את קליבלנד 4:6, קולורדו כופפה לאחר 13 אינינגים את שיקגו וייט סוקס 2:3 ומינסוטה התאוששה ממפלת היום הקודם וניצחה את לוס אנג'לס דודג'רס 4:6. ורנון וולס מהאיינג'לס ממשיך להתאושש מפתיחת עונה רעה, ועם הומר וארבע חבטות כיכב ב-5:11 על וושינגטון.

דרום קרוליינה זכתה בוורלד סירייס של המכללות בפעם השנייה ברציפות, לאחר שגברה 2:5 על פלורידה וניצחה 0:2 בסדרה.

שחקני דרום קרוליינה חוגגים זכייה בוורלד סירייס בבייסבול. Ted Kirk, AP
ברכות, חבר'ה, עכשיו לכו תמצאו עבודה אחרת כי סיכוייכם להיות שחקני בייסבול נמוכים. דרום קרוליינה חוגגת/AP, Ted Kirk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully