וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל עפולה: "לא לפתוח את העונה בליגות א'"

יצחק סולומון

28.6.2011 / 16:01

אלי מלול זועם על ההחלטה שרק קבוצה אחת תעלה ללאומית ומאיים לתבוע את ההתאחדות: "אולי אנחנו צריכים לפרוש ממנה"

"אכנס את יושבי הראש של ליגות א' ואמליץ להם לא לפתוח את העונה הבאה", מאיים אלי מלול, יושב ראש הפועל עפולה מליגה א' מחוז צפון, ואחיו של שוער העבר של מכבי פתח תקוה, גולן מלול, בתגובה להחלטת ההתאחדות לכדורגל לפיה בסיום העונה הקרובה, תעפיל רק קבוצה אחת לליגה הלאומית, משני מחוזות ליגה א'.

מלול, עורך דין במקצועו, שוקל לתבוע את ההתאחדות לכדורגל על הנזקים הכספיים שנגרמו למועדון בעקבות ההחלטה: "רק במדינת חלמאים מקבלים החלטה כזו חודש לפני פתיחת העונה. אם הנתונים היו בידי מלכתחילה, לא בטוח שהייתי רץ להחתים שחקני רכש. מי יפצה אותי עכשיו?".

מלול מאשים את מי שהוא מכנה ידידו הטוב, אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. "בזמנו הוא הגדיל את ליגת העל ל- 16 קבוצות בטענה שהכדורגל צריך להגיע לפריפריה. ומה עכשיו? אציע לא לפתוח את הליגה ושההתאחדות לכדורגל תישא בתוצאות. אפילו לא אפשרו לקבוצות ליגה א', הנפגעות העיקריות מההחלטה, להציג את טענותיהן. כנראה שלוזון חושב שהליגות צריכות להתנהל רק באזור המרכז, ואולי אנחנו בכלל צריכים לפרוש מההתאחדות לכדורגל".

מלול מאשים גם את בעלי הקבוצות הגדולות בהחלטה: "מה שעומד לנגד עיניהם זה רק השתלטות על כספי הטוטו והתמלוגים. הם רוצים את כל הקופה, על גבן של קבוצות הפריפריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully