וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר ממשיך לדרבן את הצעירים

28.6.2011 / 15:28

מאמנה של מכבי תל אביב ממשיך לנסות ולחזק את הבטחון של שחקניו במחנה במירלו. מאור בוזגלו חזר להתאמן, בקרית שלום

מכבי השלימה יום אימונים מלא ראשון במירלו היום (שלישי) כשקיימה שני אימונים. במהלך היום טיפסה הטמפרטורה ל-38 מעלות בצהריים. אימון הערב כבר היה מעונן ולווה ברעמים וברקים, ואת דרכם למלון עשו השחקנים תחת גשם סוחף. משה לוגסי נטש את האימון לקראת סיומו בעקבות מכה בקרסול. הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס יגיעו למירלו ביום חמישי, כאשר יום לאחר מכן תשחק מכבי תל אביב נגד מנשנגלאדבך עד גיל 23.

המאמן מוטי איווניר המשיך גם היום לדרבן את חניכיו הצעירים ודיבר איתם על האמון הגדול שיש לו בהם וביכולות שלהם. יחד עם זאת, ישנם שחקנים בקבוצה שחושבים שרק ימים יגידו האם הקבוצה הזאת תצליח לעשות את מה שלא קרה בעונה שעברה, ואחד מהם אמר: "בסך הכל יש מוטיבציה וכולם רוצים אבל עדיין אי אפשר להכחיש את זה שיש בעיות כמו שהיו בעונה שעברה, ואנחנו לא קבוצה מאוזנת בכל מה שקשור לשחקנים מנוסים ומובילים שיכולים לקחת דברים על עצמם. יש כשרון ויש שחקנים איכותיים אך עדיין צריך פה שניים שלושה שחקנים איכותיים כדי לבוא ולדבר על אליפות או שינוי משמעותי מהעונה שעברה".

מי שחזר להתאמן היום לאחר השעייה של שבעה ימים הוא מאור בוזגלו. בוזגלו התאמן בקרית שלום יחד עם השחקנים שלא יצאו למחנה האימון כמו ג'יבריל סידיבה. במכבי הבהירו לנציגיו של מאור בוזגלו כי עד לסיום העונה, בהתאם לחוזהו, הוא שייך לקבוצה ולכן הוא מחוייב להגיע לאימונים בכל יום.

במועדון אף הבהירו כי אין בכוונתם לשחרר אותו בחינם. למרות זאת, בסביבתו של השחקן מקווים כי הסאגה לא תיכנס לתוך העונה ושמים את תקוותם בידיעה שמכבי לא תרצה לשלם את חוזהו הגבוה במהלך העונה. בקבוצה מבהירים כי נכון לרגע זה לא הגישה אף קבוצה הצעה רשמית על בוזגלו והם יתייחסו לכל פניה לגופה.

בנוגע לג'יבריל סידיבה, בני סכנין מוכנה להציע לשחקן כ-80 אלף יורו, סכום שאפילו לא מתקרב למחצית משכרו במכבי תל אביב. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להעלות את הצעתה עבור השחקן ולנסות לסכם עם מכבי תל אביב על העברתו, כאשר בכל מקרה מכבי תל אביב תצטרך להשתתף בחלק נכבד משכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully