וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: קוסטדין אזורוב סיכם לעונה נוספת

החלוץ הבולגרי ימשיך בקבוצה, גם רן רול ואריק גאוו יחתמו. מכבי תל אביב לא הסכימה להצעת סכנין על ג'יבריל סידיבה

כל החדשות על בני סכנין בוואלה! ספורט

בני סכנין ממשיכה לעבוד במרץ על שמירת הסגל וחיזוקו לקראת העונה הבאה. אחרי הארכת חוזיהם של שחקני הבית, גם קוסטדין אזורוב סיכם את תנאיו לעונה נוספת בקבוצה. ליועץ המשפטי נאשד אבו ריא, דובר השפה הבולגרית, הייתה השפעה חיובית על המשך דרכו של השחקן הבולגרי, שכבש ארבעה שערים שסייעו לסכנין לשרוד בליגה בעונה שעברה.

רן רול, שסיכם לעונה אחת בקבוצה, אמור לחתום עד סוף השבוע על חוזהו. כמוהו גם החלוץ אריק גאוו, ששיחק בשנה שעברה בהפועל אשקלון, וסיכם את רוב תנאיו במועדון הצפוני.

קשיים בהעברתו של הקשר ממאלי ג'יבריל סידיבה ממכבי תל אביב לבני סכנין. כידוע, השחקן מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה מהגליל, כשזו מוכנה לשלם לו שכר של כ-80 אלף יורו לעונה, בעוד חוזהו במכבי תל אביב נאמד בכ-300 אלף יורו.

לעת עתה, במכבי תל אביב לא מוכנים להשלים את שאר שכרו של השחקן (כ-220 אלף יורו), מה שמעמיד את העסקה בספק. במכבי תל אביב מוכנים לשלם סכום של עד כ-80 אלף יורו משכרו, כאשר האפשרויות העומדות בפני השחקן הן שיקצץ בשכרו בעונה הבאה ויקבל חלק מהצהובים וחלק מסכנין, או שסכנין תצטרך להגדיל משמעותית את הצעתה לשחקן.

כזכור, סידיבה לא יצא עם מכבי תל אביב למחנה האימון שלה במירלו וממשיך להתאמן עם שאר שחקני הקבוצה הצהובה שלא יצאו להולנד, ביניהם מאור בוזגלו.

(עדכון ראשון: 13:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully