וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן חתם לשנתיים

הדס גרינברג

28.6.2011 / 21:07

הקבוצה רכשה 50 אחוז מכרטיסו של השוער שאמר: "מקווה שנגיע למקומות הכי גבוהים שיש". דנין והרוש מועמדים לקבוצה

כל החדשות על עירוני קריית שמונה

השוער איתמר ניצן חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת בעירוני קרית שמונה. הקבוצה תרכוש 50 אחוז מכרטיסו ששייך למכבי הרצליה תמורת כ-420 אלף שקל. "שמח להצטרף למועדון גדול עם מאמן וצוות מקצועי מצוין ובעלים מדהים. אני בטוח שגם באופן אישי וגם באופן קבוצתי נוכל להגיע למקומות הכי גבוהים שיש", אמר ניצן לוואלה! ספורט.

ניצן בן ה-24 מחליף בקבוצה את גיא חיימוב והוא יתחרה על אפודת השוער הראשון עם דני עמוס. כזכור, ניצן שיחק בחצי העונה האחרונה בהפועל תל אביב ופתח בחמישה משחקי ליגה. ניצן וחבריו החדשים יפתחו ביום חמישי את האימונים לקראת העונה הבאה.

קשר מ.ס אשדוד, משה אוחיון, סירב להצעת עירוני קרית שמונה להצטרף אליה. רן בן שמעון מאוד רצה לראות את השחקן בקבוצה שהפעילה עליו לחץ גדול להגיע והציעה לו כ-120 אלף דולר, אך אוחיון השיב שכרגע הוא מעדיף לבחון אופציות אחרות.

בתוך כך, המגנים אלירן דנין ושמעון הרוש מועמדים לקבוצה, אם כי ישנה גם אופציה שבן שמעון יבחר במגן שמאלי זר. הקבוצה שנותרה ללא מגן שמאלי לאחר שחרורו של מהראן אבו ריא בעקבות פציעה, החלה בחיפושים אחר מחליף. דנין החל כבר במשא ומתן עם הפועל עכו אך עדיין לא הגיע לסיכום בקבוצה.

הרוש, שהציג יכולת טובה בעונה החולפת בעכו, החל להתאמן עם הפועל באר שבע, אליה שייך כרטיס השחקן שלו אך בקבוצה הדרומית הבהירו לו כי אם ירצה לשחק במקום אחר, זה יהיה רק במידה שקבוצה אחרת תרכוש את כרטיסו וכי אין היא מעוניינת להשאילו שוב. אבו ריא, ששוחרר מקרית שמונה, נראה מאוכזב ביותר לאחר שחתם במועדון רק לפני פחות מחודש.

החלוץ שלומי אביסדריס צפוי להיות מושאל להפועל רעננה. כזכור, מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר בראיון לוואלה! ספורט: "זה יעשה לשלומי טוב אם יהיה מושאל לעונה הקרובה". לאחר השאלתו של אביסדריס, החלק ההתקפי של הקבוצה יכלול בפתיחת העונה הבאה את שמעון אבוחצירא, יובל אבידור, ברק בדש ותומר סויסה.

(עדכון ראשון: 11:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully