וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר צו איסור הפרסום: קובי דג'אני נחשד באונס נערה

הדס גרינברג

28.6.2011 / 0:13

קשר מכבי נתניה שנעצר ושוחרר, ביקש להסיר את צו איסור הפרסום: ”החלטתי שאנשים ישמעו את הסיפור האמיתי ממני”

לאחר הפרסום שהגיע לפני שבועיים כי שחקן בליגת העל חשוד באונס, הוסר היום (שני) צו איסור הפירסום מעל הפרשה. היום אפשר לספר כי מדובר בשחקן מכבי נתניה קובי דג'אני. הקשר הנתנייתי היה זה שביקש מבית המשפט לפרסם את שמו, כל זאת מתוך כוונה להפריך את השמועות שסובבות אותו, ולספר את הצד שלו בסיפור.

כזכור, בתאריך ה-16 ליוני נעצר דג'אני אחרי שבחורה צעירה הגיעה לתחנת המשטרה והתלוננה עליו כי אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. עוד טענה הצעירה, שדג'אני החדיר סם אונס לכוס המשקה ממנה היא שתתה, וניצל את מצבה כדי לבצע בה את זממו. יש לציין כי התיק עדיין לא נסגר במשטרה, וכי כנגד הקשר קיים צו איסור יציאה מהארץ אך הוא צפוי להתבטל לפני יציאתה של הקבוצה למחנה אימונים בחודש הבא.

עורכי דינו של השחקן, ניר רשף וגיא פרידמן, אמרו אז: "מבחינתנו מדובר בתלונה הזויה. עצם העובדה שהמשטרה החליטה לשחרר את השחקן לביתו אחרי החקירה מלמדת שאין בשר בתלונה. אני מניח שהמשטרה תמשיך ותחקור, וכמו ההחלטה לשחררו לביתו אני מניח שכך גם יוחלט לסיים את החקירה".

היום כאמור, החליט דג'אני לחשוף את שמו במטרה לשים סוף לשמועות בנוגע אליו. "החלטתי שאני רוצה שאנשים ישמעו את הסיפור האמיתי ממני, ושזה לא יישאר בעילום שם", אמר השחקן בראיון ל'חדשות הספורט'. "לא כפיתי את עצמי עליה, לא הפעלתי שום כוח ובשום שלב היא לא הראתה שהיא לא בעניין". בנוגע לטענה כי שם סם אונס במשקה של הבחורה, אמר השחקן: "זאת השטות הכי גדולה ששמעתי בחיים שלי". שחקן אחר ממכבי נתניה אמר הערב לאחר הפרסום: "אני שמח שהסיפור הזה מאחורי קובי, אני יודע שעברו עליו ימים קשים מאוד. זה היה ברור שבסוף לא יקרה כלום מהפרשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully