וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרנקל: "אני מצפה לשבור שיא באליפות ישראל"

27.6.2011 / 15:18

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה השתתפה במסיבת העיתונאים לקראת אליפות ישראל. הכניסה לתחרות בהדר יוסף ללא תשלום

איגוד האתלטיקה הקלה קיים היום (שני) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת אליפות ישראל שתתקיים בימים רביעי וחמישי הבא (6-7 ליולי) באצטדיון הדר יוסף. הכניסה לשני הימים של האליפות תהיה חופשית וללא תשלום במטרה למשוך כמה שיותר קהל. המטרה של האתלטיקה הישראלית בתחרות הזאת תהיה לראות לפחות אתלט אחד נוסף שיקבע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון, אחרי שרץ המרתון זוהר זמירו כבר עשה את זה.

מי שהכי קרובה לקריטריון על הנייר היא שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל, שתצטרך לשפר את שיאה הישראלי בסנטימטר נוסף ולקבוע 1.95 מ' כדי להבטיח את מקומה בלונדון. תוך כדי היא תתמודד על התואר באליפות נגד מעין פורמן, שמחזיקה בשיא אישי של 1.89 מ'. כזכור, רק אתמול קבעה פרנקל את תוצאת השנה שלה - 1.90 מ'.

פרנקל אמרה לקראת האליפות: "אני מצפה לשבור את השיא שלי ולהתמודד עוד פעם עם ה-1.95 מ'. זו המטרה וזה הדבר היחיד שאני רואה בעיניים. אני מתכננת להגיע לשיא שלי באליפות העולם בקוריאה, וזו הסיבה שאני לא משחחרת כרגע הבטחות".

ביומה הראשון של האליפות תתקיים תחרות הקפיצה לגובה לגברים, כשהפעם יתמודדו על התואר שני הקופצים הטובים בארץ בשנים האחרונות, ניקי פאלי ודימה קרויטר. קרויטר, שכבר קבע החורף 2.28 מ' והבטיח את מקומו באליפות העולם לבוגרים אמר: "לצערי עדיין לא הצלחתי לשחזר את ההישג הזה. עברתי השנה להתחרות עם הבוגרים וקצת נשברתי אחרי שראיתי קופצים הרבה יותר טובים ממני. אני מאמין שאני אוכל לחזור לתוצאה כזאת באוגוסט". ניקי פאלי שכבר קבע השנה 2.20 מ' אמר לקראת התחרות מול קרויטר: "בגוף אני יודע שאני יכול לקפוץ יותר גבוה ונשאר לי להתחזק מנטאלית. זו תהיה הפעם הראשונה שאני אתחרה מול קרויטר באליפות ישראל ואני מצפה ששנינו נקפוץ גבוה".

יוחאי הלוי, שקבע בקיץ שעבר 16.75 מ' בקפיצה משולשת, ינסה לשפר את שיאו בעשרה סנטימטרים כדי להבטיח את מקומו באליפות העולם שתתקיים בסוף אוגוסט בדרום קוריאה. הלוי אמר לקראת אליפות ישראל: "יש לי את זה ואני מקווה שאני אוכל להשיג את התוצאה הזאת באליפות. הקריטריון בקפיצה משולשת יותר ריאלי מבחינתי מאשר זה של הקפיצה לרוחק, שעומד על 8.10 מ'".

אולגה לנסקי, בתה של אירנה לנסקי שתיעדר מהאליפות בגלל פציעה, תנסה לשבור את שיא הנערות של אסתר שחמורוב בריצה ל-100 מטרים שעומד על 11:78 שנ'. לנסקי אמרה: "אמא שלי מעדיפה שאני אתמקד בריצת המשוכות אבל אני מעדיפה בינתיים את ה-100 וה-200 מטר ואני מקווה לשפר את השיאים האישיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully