וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדוארדו לובוס חתם לעונה

השוער שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ועשוי להימכר או להיות מושאל אם לא ירשים: "אני צריך להיכנס לנעליים גדולות"

ברני ארדוב

כל הדיווחים והחדשות על הפועל תל אביב

וידאו: דניאל בוק
עריכת וידאו: יותם בן-דוד

שוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס, שנחת לפני יומיים בישראל, חתם היום (שני) בהפועל תל אביב לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לובוס אמור לערוך את אימון הבכורה שלו הערב, לאחר שהמחלוקת בין השחקן לקבוצה נפתרה. בצוות המקצועי היו תחילה מעוניינים לראות את השוער בפעולה ואז לשקול אם להחתימו, אך לובוס לא היה מוכן לעלות למגרש האימונים ללא חוזה חתום. בסופו של דבר הושגה פשרה - השוער חתם, אולם אם לא ירשים את המאמן דרור קשטן, יימכר או יושאל לקבוצה אחרת. הוא ישתכר 220 אלף דולר העונה, ואם תמומש האופציה עליו, ירוויח 240 אלף דולר בעונה הבאה. לובוס וסוכנו, בנדי ארויו, סירבו להתייחס לנושא.

השוער דיבר היום לפני האימון של האדומים: "אני שמח להגיע להפועל תל אביב. אני מודע לכך שמדובר במועדון גדול, שכל שנה עושה קמפיין מצוין באירופה, ואני יודע גם שאני צריך להיכנס לנעליים גדולות. יצא לי לראות את וינסנט אניימה כמה פעמים והוא שוער מצוין". השוער סיפר קצת על עצמו ועל מה הוא מביא לקבוצה: שיחקתי ברוסיה במשך שש שנים, ואני מקווה להביא את היכולת שהצגתי שם להפועל תל אביב. אני לא אוהב לדבר על עצמי יותר מדי, אבל יש לי המון ניסיון, שקט וככה אני יכול לתרום לקבוצה".

הסיבה העיקרית להתלבטות של דרור קשטן היא התעקשותו של דרור קשטן לראות בשער את דלה איינוגבה. בהפועל תל אביב ובבני יהודה מאשרים כי השוער הניגרי נמצא על כוונת של סגנית האלופה ובימים הקרובים ייעשה ניסיון נוסף להעבירו לשורות האדומים.

עוד בהפועל תל אביב: לאחר סחבת של חודשים, הכסף שהמועדון חייב לאספניול יועבר ובן שהר יקבל את מלוא שכרו מהקבוצה הספרדית. כזכור, מדובר בסכום של 214 אלף יורו שהאדומים לא העבירו לספרדים בגין דמי השאלה. אגב, אחרי שהר עוקבות מספר קבוצות וחלקן אף הביעו בו עניין רשמי. כרגע, שהר ממתין להצעה רצינית מהליגה ההולנדית ולא ממהר להיענות להצעות מלוריין ואוקזר הצרפתיות. בחלוץ מעוניינות גם ראיו ואייקנו, ספורטינג חיחון וסנטאנדר מספרד, אך בקרבתו חוששים לחתום באחת הקבוצות שכן הן נמצאות בקשיים כלכליים.

היום נערך דיון במסגרת הגישור בין הבעלים אלי טביב ומוני הראל. בתום שעה של שיחות, לא נרשמה התקדמות משמעותית ולא נקבע מועד לדיון הבא. הצדדים ניסו להגיע להבנות, יממה לפני הדיון הראשון בבית המשפט.

עדכון ראשון: שני, 27.6, 13:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully