וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר נחום: "אעשה הכל כדי להישאר במכבי נתניה"

הדס גרינברג

27.6.2011 / 13:18

בין הצדדים כרגע קיימים פערים, כשהקבוצה הציעה לקשר שדרוג של 15 אחוזים בשכר, אך הוא רוצה יותר לאור היכולת שהציג

כל החדשות על מכבי נתניה


במכבי נתניה ממשיכים בניסיונות לבסס את הסגל לקראת פתיחת העונה הבאה. לפי שעה, הקשר ניר נחום עדיין לא הגיע להבנות כספיות עם המועדון. על אף העובדה כי נתניה מימשה את האופציה על נחום, הקשר מעוניין בשדרוג לאור העונה המוצלחת מאוד שעשה.

הפערים בין הצדדים אמנם לא גדולים, כשלעת עתה הציעה נתניה לנחום שדרוג של 15 אחוזים בשכר אלא שהוא רוצה יותר מכך. נחום התייחס למצב הנוכחי, ואמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד רוצה להמשיך בנתניה , אני אוהב את הקבוצה והאוהדים ואעשה הכל כדי להישאר בה".

נחום, כאמור, חווה עונה מוצלחת מאוד, בה כבש שבעה שערים ובישל שישה נוספים. הקשר אף הגדיר את העונה החולפת כ"טובה ביותר בקריירה שלו". על אף הפערים הכספיים, יגיע נחום לפתיחת האימונים הרשמית של הקבוצה ביום רביעי הקרוב.

בקבוצה עדיין מחפשים מגן שמאלי שיחליף את טל מעבי, שעזב למכבי פתח תקוה. נכון לעכשיו, הצטרפו לקבוצה מוחמד כליבאת המושאל ממכבי חיפה, השוער אלכס מרטינוביץ' והקשר ירדן כהן שהגיע מהפועל נצרת עילית. קובי דג'אני, אחמד סבע ולאוניד קרופניק חתמו על חוזים חדשים בקבוצה. חן עזרא צפוי להמשיך במועדון לאחר עזיבתו של דלה ימפולסקי למכבי חיפה, כשנראה כי רק הצעה גבוהה מאוד תאפשר את שחרורו, דבר שלא נראה כעת באופק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully