וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עולה לריבאונד

27.6.2011 / 10:21

מדיסון באמגארנר מסן פרנסיסקו התאושש מהופעה איומה עם הצגה ב-1:3 על קליבלנד. משחק ענק ללונגוריה בניצחון הרייז

מדיסון באמגארנר שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. George Nitkin, AP
הפעם הוא ירד מהמגרש בתשואות. באמגארנר/AP, George Nitkin

לא סוד הוא שלמדיסון באמגארנר, המגיש של סן פרנסיסקו ג'איינטס, יש כישרון, אבל הלילה (בין ראשון לשני) הוא הוכיח קשיחות מנטאלית. לאחר הופעה מחפירה מול מינסוטה, באמגארנר עלה בזעם לתלולית וסילק 11 חובטים של קליבלנד בשבעה אינינגים בניצחון 1:3. באמגארנר והג'איינטס פתחו פער של משחק וחצי על אריזונה, שספגה שבע ריצות באינינג השמיני והפסידה בדטרויט 8:3. לטייגרס יש כעת יתרון בן משחק על האינדיאנס.

סוויפים: טורונטו טאטאה את סנט לואיס עם ניצחון 0:5 בזכות הופעה מצוינת של ריקי רומרו, שסיים עם תשעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. אוואן לונגוריה מטמפה ביי ירה לשני הומרים והכניס חמישה רצים הביתה, במשחק פרוע בו ניצחו הרייז ביוסטון 10:14 והשלימו טאטוא. גם מילווקי עשתה עבודות ניקיון ב-2:6 על מינסוטה.

בוסטון נמנעה מטאטוא בפיטסבורג כשניצחה את הפייראטס 2:4. הומראן של ניק סווישר החזיר את ניו יורק יאנקיז מפיגור 3:0 בדרך לניצחון 4:6 על קולורדו. חוזה רייס הענק חבט ארבע פעמים, המטס יצאו עם ניצחון 5:8 מטקסס ורושמים מאזן חצוי. סיאטל גברה בעשרה אינינגים על פלורידה 1:2, וושינגטון ניצחה בתוצאה זהה בשיקגו את הווייט סוקס.

רוי האלאדיי רשם משחק מלא חמישי העונה ב-1:3 של פילדלפיה על אוקלנד. הפיליז הגדילו את הפער בראש הטבלה ב-NL מזרח לחמישה משחקים בעקבות ההפסד 4:1 של אטלנטה בסן דייגו, שנגרם מקריסה לא אופיינית של המגיש ג'וני ונטרס באינינג השמיני. קנזס סיטי גברה על שיקגו קאבס 3:6, בולטימור עברה את סינסינטי 5:7 ולוס אנג'לס דודג'רס נחלצה ברגע האחרון מסוויפ ביתי ב-2:3 על האיינג'לס, כשהיא רושמת שתי ריצות על ג'ורדן וולדן באינינג התשיעי.

אוואן לונגוריה שחקן טמפה ביי רייז. David J Phillip, AP
כשהוא בפורמה, קשה לעצור את הרייז. לונגוריה/AP, David J Phillip

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully