וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מחאת האוהדים נמשכת

כ-20 מאוהדי האדומים הגיעו לאימון הקבוצה וריססו כתובות גרפיטי. הנהלת עוקבת אחר ההתפתחויות עם מאור בוזגלו

הפועל תל אביב: כל הדיווחים בוואלה! ספורט

בהפועל תל אביב עדיין לא שקט. כנראה שבצד האדום של העיר התקנאו בצהובים, עליהם עבר יום עמוס, והערב (ראשון) פרצו לאימון האדומים כ-20 מאוהדי הקבוצה והמשיכו במחאה שלהם כלפי הנהלת המועדון. האוהדים ריססו כתובות גרפיטי, בהן כתבו: "קבוצה שלנו, חוקים שלנו", "מוני וטביב הביתה". האוהדים לא הפריעו למהלך האימון של השחקנים, והוא קוים כסדרו.

בתוך כך, בהפועל תל אביב עוקבים בדריכות אחרי התפתחויות עם מאור בוזגלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר בשבוע שעבר הסכימה הנהלת מכבי תל אביב להיכנס למו"מ עם הפועל תל אביב בנוגע להעברתו של מאור בוזגלו, כאשר בימים הקרובים אמורים להיות צעדים נוספים מצד האדומים. בסגנית האלופה מעוניינים לראות את הקשר במועדון, אך כל זה תלוי במחיר שתדרוש עליו מכבי והחוזה של הקשר עצמו.

בכל מקרה לובוס ביקש מהצוות המקצועי של הפועל תל אביב לנוח היום עקב הטיסה הארוכה ויגיע מחר לבדיקות רפואיות. לאחר מכן יתברר האם ההתעקשות של דרור קשטן לבחון את השוער תניב פרי. עד כה, סוכנו בנדי ארויו נחוש כי לובוס לא יעלה על מגרש האימונים בוולפסון ללא חוזה ומחר כאמור אמורה הנהלת הפועל להכריע בסוגיה. לאחר מכן, יחזור השוער למולדתו. בהפועל המשיכו לטעון היום כי קשטן ממשיך לעשות צעדים כדי לצרף לקבוצה את דלה איינוגבה ולכן מעדיף לבחון את לובוס.

מחר אמור להיערך דיון נוסף בגישור בין הבעלים מוני הראל לאלי טביב, כשהשופט דן ארבל לאחר ששמע ביום חמישי את צדו של הראל בסכסוך יישב מחר עם טביב ועורך דינו. בסוף היום אמור ההליך להסתיים והשופט ינסה ללחוץ את אחד הצדדים לסגת מדרישותיו. במקרה של הראל, אם השופט ייקח את צדו הוא ידרוש להפעיל את הליך הבמבי מחדש, ואם הראל ידבוק בצד של טביב הוא ינסה לגרום להראל להעביר את מניותיו של הראל לטביב ובכל יהפוך לבעלים היחיד של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully