וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר האחורי אלכס סומיאן בדרך לבאר שבע

26.6.2011 / 11:03

השחקן מחוף השנהב שיחק לאחרונה בשיניק ירוסלאבל מרוסיה. אמג'ד סולימאן יצטרף לפתיחת האימונים, ערן לוי מתכוון להגיע

הקשר האחורי אלכס סומיאן (25) מחוף השנהב מועמד לחזק בעונה הבאה את הפועל באר שבע וייתכן שיגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה. סומיאן שיחק עד לפני שבעה חודשים בקבוצת שיניק ירוסלאבל מליגת המשנה ברוסיה. בעבר הופיע השחקן במדי הנבחרת הצעירה של ארצו ולפני שלוש עונות הוא זכה בתואר שחקן השנה באלג'יריה. סומיאן שוחרר משיניק לקראת סוף 2010 ומאז הוא שחקן חופשי.

הפועל באר שבע תפתח את העונה באופן רשמי רק ביום ראשון הבא, אבל המאמן ניר קלינגר התייצב היום לראשונה בוסרמיל, כשהקבוצה שלו ערכה אימון ראשון ללא אוהדים והשחקנים הזרים. קלינגר לא העביר את האימון בשל כאבי גב, אך דאג להיות נוכח במגרש. אברהים בסיט ששוחרר לאחרונה מהקבוצה חתם רשמית במכבי אום אל פחם ובסגל של המאמן נמצאים כעת שלושה זרים, לא כולל ג'יימס ביסו שגם הוא יושאל לקבוצה אחרת. קלינגר מנהל כרגע משא ומתן עם מספר קשרים וחלוצים. הקשר הרומני ניקולאי דיקה הודיע כי לא יגיע אם הקבוצה לא תשפר את ההצעה, אבל עם החלוצים עמנואל בנאיני (גאנה) יאקה שטרומאייר (סלובניה) עדיין מתנהל משא ומתן.

הבלם אבי יחיאל לא זומן לפתיחת האימונים בגלל פערים כספיים ובבאר שבע הבהירו כי כל עוד לא מומשה האופציה על השחקן, הוא לא יזומן לאימונים. החלוץ ערן לוי זומן רשמית לאימון הפתיחה של הקבוצה, אבל לא ברור האם ימשיך בקבוצה. כזכור, קלינגר לא מעוניין בשחקן, אבל לוי טוען כי יש לו חוזה בקבוצה. שחקן נוסף שיצטרף לאימונים הוא קשר אחי נצרת בעונה שעברה, אמג'ד סולימאן שאחרי תקופת התרשמות קלינגר יקבל החלטה לגביו. הערב כבר התאמן סולימאן עם הקבוצה.

הקפטן אביתר אילוז זומן אף הוא לאימון הבכורה ובשלב זה הוא נשאר למרות החתמת המגן הימני מפורטוגל, לואיס טורס, שיגיע ביום רביעי. מספר נוסף של שחקנים יפתח את האימונים באיחור. השוער הפולני מרצ'ין צבאי יגיע מחר (שני) וברביעי יצטרפו גם וויליאם סוארס, ריאן אדלי ויוסי אלקיים. המגן השמאלי שמעון הרוש חוזר מהשאלה וזומן אף הוא לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully