וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מצעד הגדולים

26.6.2011 / 10:40

סבאת'יה וג'רג'נס היו למגישים הראשונים העונה להגיע לעשרה ניצחונות, ורלאנדר נפנף 14 חובטים של אריזונה בניצחון דטרויט

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Duane Burleson, AP
איזה תותח. ורלאנדר/AP, Duane Burleson

ג'סטין ורלאנדר לא ממש רוצה להירגע. האס של דטרויט טייגרס ממשיך לעשות בחובטי היריבות ככל העולה על רוחו, והלילה (בין שבת לראשון) נפנף 14 חובטים של אריזונה בסטרייקאאוט, סגר שמונה אינינגים משובחים וניצח 0:6. זה הספיק לטייגרס כדי להשתוות במאזן לקליבלנד, שהפסידה בסן פרנסיסקו 1:0 בגלל בוק (balk) של טוני סיפ באינינג השמיני על בסיסים מלאים. מאט קיין סיים עם ניצחון לאחר שבעה אינינגים ושליש במשחק הזה.

קבוצה אחרת שחלפה על פני יריבתה היא ניו יורק יאנקיז, שגברה על קולורדו 3:8. סי. סי. סבאת'יה, אליל נוסף בחבורה, הפך בסיוע שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים למגיש הראשון שמגיע לעשרה ניצחונות. סבאת'יה והיאנקיז ניצלו הפסד רביעי ברציפות של בוסטון, 6:4 בפיטסבורג, כדי לעלות למקום הראשון ב-AL מזרח. הם מובילים בחצי משחק על הרד סוקס ובשני משחקים על טמפה ביי, שניצחה ביוסטון 2:7.

גם ב-NL יש מגיש של עשרה ניצחונות - ג'איר ג'רג'נס מאטלנטה, שסגר שישה אינינגים טובים ב-1:10 על סן דייגו. טרבור קייהיל המתאושש הוריד שבעה אינינגים ושני שליש על הראש של פילדלפיה וניצח את קול המלס והפיליז 1:4. להמלס היה זה משחק שני ברציפות שבו הוא זורח אבל לא מקבל תמיכה התקפית בדרך להפסד.

ניו יורק מטס הראתה כוח ב-5:14 בארלינגטון על טקסס, כשהרוקי לוקאס דודה רושם ארבע חבטות וארבע הכנסות רצים. סינסינטי ניצחה בבולטימור את האוריולס 5:10, פלורידה גברה על סיאטל 2:4, לוס אנג'לס איינג'לס המשיכה לרפד את הדודג'רס בהפסדים, הפעם 1:6 וקנזס סיטי גברה על שיקגו קאבס 2:3.

ג'ייק פיבי נכנס מהבולפן, הגיש ארבעה אינינגים שבהם רשם שבעה סטרייקאאוטים וסייע לשיקגו וייט סוקס לנצח את וושינגטון 0:3. ג'ון דאנקס, שפתח במשחק, נטש באינינג השני בגלל פציעה. מילווקי הנחילה למינסוטה הפסד רביעי ברציפות, 1:11, וטורונטו המשיכה לנצח בסנט לואיס, הפעם 3:6 על חיימה גארסיה והקרדינלס.

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Frank Franklin, AP
אצלו זה עניין שבשגרה להגיע לעשרה ניצחונות לפני פגרת האולסטאר. סבאת'יה/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully