וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו לובוס: "מוכן לאתגר להחליף את אניימה"

השוער שכבר סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב, נחת בישראל ומרגיש מזומן לאתגר. דיווח: הקבוצה במגעים עם קשר פורטוגלי

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו


כל החדשות על הפועל תל אביב

השוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס, שסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב, נחת הלילה (בין שבת לראשון) בישראל אחרי טיסה ארוכה. לובוס, שנאבק בחום הכבד ונראה מנגב את הזיעה מפעם לפעם, אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח שהגעתי לאחר טיסה ארוכה ומקווה שהכל יהיה בסדר".

לובוס, שעדיין לא ברור האם יסכים לדרישתו של המאמן דרור קשטן לקיים מבחנים לפני החתימה, נשאל מה הוא יודע על הקבוצה אליה הוא מגיע, ואמר: "שמעתי שהפועל תל אביב היא אחת מהקבוצות הגדולות שיש בישראל, אני יודע שהיא שיחקה בעונה שעברה בליגת האלופות".

כמו כן, נדרש השוער לשאלה לגבי האיש אותו הוא עשוי להחליף בשער, וינסנט אניימה, וענה: "אני יודע שהוא היה שוער גדול ומצוין בהפועל תל אביב, אני מוכן להחליף אותו ומוכן לאתגר".

אדוארדו לובוס שוער צ'ילאני. קובי אליהו
כבר עם צעיף אדום. אדוארדו לובוס אחרי הנחיתה/קובי אליהו

כזכור, רק לפני כיממה התגלע ויכוח בין הצדדים, כאשר דרור קשטן טען שלמרות שהושג סיכום מול לובוס, הרי שהוא יאשר להחתימו על חוזה במועדון רק לאחר שיתרשם מכישוריו. זאת בעוד שהשוער הצ'ילאני מוכן להגיע רק כדי לחתום ולא להיבחן. נציגו של השוער בישראל, בנדי ארויו, אמר: "לא ידוע לי על התרשמות. השוער יגיע לבדיקות רפואיות ולחתימה. הוא יגיע אך ורק כדי לחתום, הוא לא ידרוך על כר הדשא ללא חוזה".

כעת, משלובוס נחת בארץ, נראה שהסוגיה תיפתר בימים הקרובים. לובוס עשוי לעבור בדיקות רפואיות במועדון ולשוחח עם קשטן ולהחליט אם הוא מסכים בכל זאת להתחיל בהתרשמות. חשוב לציין שעם השחקן קיים סיכום כספי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

הפועל תל אביב במגעים עם טיאגו טרוסו

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לעמול על בניית הסגל של הקבוצה לעונה הבאה. הקבוצה שהחלה באימונים שלה בשבוע שעבר תחת הדרכתו של המאמן דרור קשטן, בוחנת מספר מועמדים להגיע לקבוצה ולחזק את חוליית הקישור.

מדיווח בפורטוגל עולה כי הקבוצה האדומה נמצאת במגעים עם טיאגו טרוסו, קשר פורטוגלי בן 23 ששיחק בעונה החולפת בקבוצת וארזים, שירדה בסוף העונה מהליגה השנייה לשלישית.

טרוסו הבקיע בעונה שעברה ארבעה שערים במדי קבוצתו, והוא שחקן חופשי שאם וכאשר יגיע הרי שהפועל לא תצטרך לשלם עליו דמי העברה לקבוצתו. יש לציין כי עוד מאותו דיווח עולה כי לשחקן הצעות ממספר קבוצות בכירות יותר בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully