וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מאהולם בברזל בעודו חם

25.6.2011 / 12:28

פול מאהולם ופיטסבורג ניצחו את בוסטון 1:3 וחזרו למאזן חיובי. ג'יאמבי והרוקיז גברו על היאנקיז, מאמן חדש לוושינגטון

וושינגטון ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) בשיקגו את הווייט סוקס 5:9 ב-14 אינינגים, כשהבשורה מצד הקבוצה מהבירה היא שיש לה מאמן חדש - דייבי ג'ונסון. ג'ונסון בן ה-68, שהיה עד כה יועץ בצוות המקצועי, יאמן עד לתום העונה הבאה, כשהקבוצה האחרונה שאימן הייתה לוס אנג'לס דודג'רס ב-2000. הוא הצעיד את ניו יורק מטס לזכייה בוורלד סירייס ב-1986.

בינתיים, פיטסבורג ממשיכה לעשות קולות של קונטנדר, כשהפעם גברה על בוסטון 1:3 וחזרה למאזן חיובי. פול מאהולם הגיש חמישה אינינגים ושליש בניצחון. ביאנקי סטדיום הגיש אובלדו חימנז שבעה אינינגים וסילק שבעה חובטים, ג'ייסון ג'יאמבי וטרוי טולוויצקי סיפקו את ההומרים וקולורדו גברה על ניו יורק יאנקיז 2:4.

סן דייגו המשיכה את המומנטום מהסדרה בפנוויי פארק עם 2:11 גדול על אטלנטה. סיאטל עברה במיאמי את פלורידה המפורקת 1:5, טקסס הכניעה בלי קושי את מייק פלפרי וניו יורק מטס 1:8, בולטימור עברה את סינסינטי 4:5, אריזונה ניצחה בדטרויט 6:7 וסן פרנסיסקו עברה את קליבלנד 3:4.

בן פרנסיסקו ממשיך להיות המאני של פילדלפיה. לאחר סינגל יתרון שהעניק ניצחון בסנט לואיס השבוע, האאוטפילדר נכנס כמחליף מול אוקלנד ורשם חבטת ניצחון ב-0:1 על אוקלנד באינינג התשיעי. מילווקי הנחילה למינסוטה את הפסדה השלישי ברציפות כשגברה עליה 3:4. טורונטו ניצחה בסנט לואיס 4:5, טמפה ביי גברה על יוסטון 1:5 כדי לגלח את הפער מצמרת ה-AL מזרח ל-2.5 משחקים, שיקגו קאבס עברה במיזורי את קנזס סיטי 4:6 והאיינג'לס לקחו את המשחק הראשון בסדרה של לוס אנג'לס מול הדודג'רס, 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully