וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התרנגול מצא גרגר

23.6.2011 / 10:04

סן דייגו הדהימה את בוסטון עם 1:5 וניצחון בסדרה בפנוויי. כריס הייזי מסינסינטי שפך שלושה הומראנס בניצחון על היאנקיז

וויל ונייבל שחקן סן דייגו פאדרס. Charles Krupa, AP
נאה לך. וויל ונייבל מסן דייגו לאחר הומראן שרשם בבוסטון/AP, Charles Krupa

בבייסבול, כמו בבייסבול, הכל אפשרי ברגע שעולים למגרש. לסן דייגו פאדרס אין, בלשון המעטה, עונה טובה, אבל הכמרים הסבו נחת לאוהדיהם כשניצחו גם הלילה בבוסטון, 1:5, ולקחו את הסדרה. קלייטון ריצ'רד קצר את ניצחונו העשירי העונה, ג'ון לאקי הפסיד במשחק שהופסק ארבע פעמים בגלל גשם. הרד סוקס יוצאים כעת לסדרה של תשעה משחקי חוץ, כשהם עומדים על מאזן 8:22 מחוץ לפנוויי פארק מאז פתיחת ה-6:0 שלהם.

היאנקיז ניצחו במשחק הראשון בדאבל הדר בסינסינטי 2:4 אבל הפסידו בשני 2:10 בגלל כריס הייזי האלמוני, שרשם לא פחות משלושה הומראנס בהתמודדות. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לג'וני קואטו בניצחון. טמפה ביי הפכה פיגור לניצחון 3:6 במילווקי שמונה ועשרה לדייויד פרייס.

קליף לי נכנס לעניינים. האס של פילדלפיה סגר תשעה אינינגים, הפיליז זכו בעוד ניצחון בסנט לואיס, 0:4. קליבלנד שמרה על המקום הראשון ב-AL מרכז לאחר 3:4 על קולורדו, דטרויט ממשיכה להיצמד אליה בעקבות ה-5:7 בלוס אנג'לס על הדודג'רס. סן פרנסיסקו קטעה את רצף הניצחונות של מינסוטה הלוהטת עם 1:5 ביתי, ריאן ווגלסונג עם שבעה אינינגים טובים.

לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה במיאמי את פלורידה המתרסקת 5:6 בעשרה אינינגים. וושינגטון עברה את סיאטל 1:2, יוסטון גברה בארלינגטון על טקסס 3:5 עם ארבע ריצות על הראש של נפתלי פליז המתפתל באינינג התשיעי. ניו יורק מטס גברה על אוקלנד 2:3, פיטסבורג הכניעה את בולטימור 4:5, שיקגו וייט סוקס גמלה לשיקגו קאבס עם ניצחון 3:4 ואטלנטה עברה את טורונטו 1:5.

כריס הייזי שחקן סינסינטי רדס. Al Behrman, AP
איזה לילה לכריס הייזי/AP, Al Behrman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully