וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אבוטבול לא ישיג דבר באיומים"

הנהלת האדומים מצפה מהקשר לשוב לאימונים לפני שיחות השדרוג. פסימיות לגבי הבוררות בין הבעלים. לובוס ינחת בשבת

כל הדיווחים על הפועל תל אביב

סגנית האלופה הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון נוסף וגם ממנו נעדר הקשר שי אבוטבול, שהחרים את אימון הפתיחה בשלישי. למרות שהקשר איננו מופיע לאימונים, במועדון אין כוונה להתקפל ולהיכנע לדרישותיו לשדרוג בשכר כל עוד השחקן לא יעבור בדיקות רפואיות ויגיע לאימוני הקבוצה כמו שאר השחקנים. המשמעות היא שאם אבוטבול לא ייסוג מעמדתו, הוא עלול להיפגע ולעמוד לוועדת משמעת פנימית. יחד עם זאת, חשוב לציין כי נציגו של אלי טביב, דורון אוסידון, כן מעוניין לשבת עם השחקן ולנסות להגיע עמו לאיזשהו הסדר על שדרוג חוזהו. אלא שכל עוד השחקן מחרים את האימונים האפשרות שאכן יקבל שדרוג בשכר הולכת ופוחתת.

גורם בהנהלה אמר היום: "כל שחקן שחושב שמגיע לו שדרוג יחרים את האימונים? איפה נשמע כזה דבר? שי עושה לעצמו נזק כי באיומים לא משיגים שום דבר. הוא צריך להגיע ולהראות שהוא רציני באימונים ואז נשב איתו למשא ומתן על החוזה שלו. במקום זה הוא מקשיב לכל מיני יועצי אחיתופל ועושה לעצמו נזק".

בתוך כך, בהפועל תל אביב ממתינים בדריכות להליך הגישור שייפתח מחר (חמישי) בין הבעלים אלי טביב למוני הראל. כזכור, מטרתו של ההליך היא לחסוך את ההגעה לבית המשפט, אבל אצל האדומים פסימיים כי אכן יושגו תוצאות בעניין, כאשר במקביל, עורכי הדין משני הצדדים מוכנים לדיון הראשון ביום שלישי הקרוב בבית המשפט. התקווה היא שהליך הגישור ייתן אינדקציה לאחד הצדדים לגבח חוזק טענתיו ובמקרה זה הצד הכביכול המפסיד ינסה כן להגיע לפשרה מסוימת בנוגע לזהות הבעלים ואז אולי תימנע ההגעה לבית המשפט.

השוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס (30) אמור לנחות ביום שבת בלילה וכבר ביום ראשון אמור השוער לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully