וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סיכול ממוקד

22.6.2011 / 11:00

מינסוטה הרותחת רשמה שמונה ריצות באינינג הראשון ב-2:9 בסן פרנסיסקו, אינינגים גדולים גם לוושינגטון ופילדלפיה

ג'ו מאוור שחקן מינסוטה טווינס. Charlie Riedel, AP
מאוור והטווינס כבר ממש לא רואים את המקום הראשון מרחוק/AP, Charlie Riedel

בייסבול הוא משחק ארוך של תשעה אינינגים, אבל גם הוא מסתיים לעתים מוקדם מאוד. מינסוטה טווינס, הקבוצה הכי לוהטת ב-MLB, דאגה שהלילה של מדיסון באמגארנר מסן פרנסיסקו יסתיים אחרי שליש אינינג בלבד, כששמה עליו שמונה ריצות ושייטה לניצחון 2:9. התאומים שברו שיא ליגה של שמונה חבטות רצופות (עד לפסילה של המגיש קרל פבאנו) מזריקת הפתיחה. זהו ניצחונה השמיני של מינסוטה, שממוקמת 6.5 משחקים בלבד מאחורי קליבלנד, שהפסידה לקולורדו 4:3 בגלל הומר שני במשחק של סת' סמית' מול כריס פרז באינינג התשיעי. דטרויט, צלע נוספת ב-AL מרכז, נוצחה בלוס אנג'לס 6:1 על ידי הדודג'רס.

וושינגטון נקלעה לפיגור מכאיב 5:1 מול סיאטל, אבל באינינג התשיעי הגיעה לברנדון ליג שנפצע ויצא עם שתי פסילות. דייויד פאולי לא יכול היה להשיג את השלישית והרשה הומר מנצח בן שלוש ריצות לווילסון ראמוס. גם פילדלפיה עשתה את זה בגדול באינינג אחד, כשיצאה מפיגור 2:1 בסנט לואיס לניצחון 2:10 בזכות אינינג שמיני בן תשע ריצות. בן פרנסיסקו היה אחראי לריצת היתרון עם סינגל על בסיסים מלאים, משם נפרץ הסכר.

סן דייגו עצרה את שטף הפסדי החוץ במזרח עם 4:5 על בוסטון, שנותרה בראש בית המרכז עקב הדחייה במשחקה של ניו יורק יאנקיז מול סינסינטי. טמפה ביי נוצחה על ידי מילווקי 5:1, הברוורס חזרו להוליך את ה-NL מרכז. שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים לזאק גריינקי. דילון גי מהמטס ספג הפסד ראשון לאחר שבעה ניצחונות ב-7:3 לאוקלנד ואריזונה גברה 2:7 על קנזס סיטי.

פיטסבורג גברה על בולטימור 3:9, טקסס עברה את יוסטון 4:5 ב-11 אינינגים, שיקגו וייט סוקס ניצחה את שיקגו קאבס 2:3, פול קונרקו עם הומראן במשחקו החמישי ברציפות וה-21 בסך הכל העונה. אטלנטה עברה את טורונטו 1:5, פלורידה גברה על האיינג'לס 2:5.

פול קונרקו שחקן שיקגו וייט סוקס. Jim McIsaac, GettyImages
נותן עונה רצחנית. קונרקו/GettyImages, Jim McIsaac

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully