וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: 10 במבחן כושר

21.6.2011 / 12:07

אדריאן גונזאלס הנהיג את בוסטון למטווח של 10 ריצות באינינג ב-5:14 על האקסית סן דייגו. פוחולס בחוץ לפחות לחודש

בשורה לא ממש טובה לסנט לואיס קרדינלס, שתיאלץ להתמודד בשבועות הקרובים עם חסרונו של אלברט פוחולס. שחקן הבסיס הראשון של הקבוצה נפצע בידו במהלך משחק הניצחון על קנזס סיטי ביום ראשון, ותוצאות הבדיקה הראו שבר בשורש כף היד. הוא ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. הקרדינלס לא שיחקו הלילה (בין ראשון לשני).

בוסטון ממשיכה בכושר האימתני, ועם עשר ריצות באינינג השביעי הכניעה את סן דייגו 5:14. אדריאן גונזאלס האקס-פאדרה פיקד על הדריסה עם שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים. גם היאנקיז בכושר מצוין וקצרו ניצחון שלישי ברציפות, 3:5 בסינסינטי. טמפה ביי, הצלע השלישית במאבק ה-AL מזרח, לא מוותרת וניצחה במילווקי 4:8, בסיוע הומראן וארבע הכנסות רצים של אוואן לונגוריה.

קולורדו גברה בקליבלנד על האינדיאנס 7:8, אבל השבט נותר במקום הראשון לאחר שדטרויט הושבתה על ידי קלייטון קרשאו והדודג'רס 4:0. קרשאו רשם תשעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים במשחק הזה. טים הדסון מאטלנטה הרשים עם שמונה אינינגים, שמונה סטרייקאאוטים והומראן אישי ב-0:2 על טורונטו. טקסס עברה את יוסטון 3:8, בולטימור ניצחה בפיטסבורג בתוצאה זהה, שיקגו קאבס גברה על שיקגו וייט סוקס 3:6 ולוס אנג'לס איינג'לס יצאה ממיאמי עם ניצחון 1:2 על פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully