וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר עוזב את מכבי נתניה: ”הייתי יהודי תמים”

הדס גרינברג

21.6.2011 / 10:34

דניאל יאמר הודיע על עזיבת מכבי נתניה, יעביר את הבעלות לגיל לב ובלדב: ”אם הקבוצה תצטרך אותי, אולי עוד אעזור לה”

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

דניאל יאמר כינס היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הודיע שהוא עוזב את מכבי נתניה ומעביר אותה לידי הנשיא גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב. יחד עם זאת, יאמר סיפר שאם לב ובלדב ימצאו רוכש חדש, הם יעשו זאת בתיאום איתו.

יאמר אמר: "הגעתי כיהודי מאוד תמים שרק רוצה לבוא ולעשות טוב. בחרתי בספורט על פני פוליטיקה כי רציתי להינות. בחרתי במכבי נתניה כי כיהודי באירופה אתה גודל שיש רק 'מכבי'. גם הפועל תל אביב הוצעה לי, אבל לא ידעתי מה המשמעות של המילה 'הפועל'. אני מעביר את הקבוצה לגיל ולקובי ממעמקי הלב. יכולתי לבקש כסף, יכולתי לדרוש בעלים אחרים, אבל לא רציתי. נהניתי כאן, היה לי פה נהדר ואני רוצה להודות לכל אנשי המועדון. אני עוזב בלב שלם".

יאמר הוסיף: "אני לא מרגיש שנכשלתי למרות שלא זכינו באליפות או בגביע. הרבה אנשים משקיעים הרבה כסף ולא מגיעים להצלחות שלנו. אני לא רוצה להגיד שהתאכזבתי מההישגים. אני לא חושב שעשינו דברים לא נכונים. תמיר כהן, אלמוג כהן, זאב חיימוביץ' ואבי סטרול יצאו מכאן לאירופה, גידלנו את אוראל דגני, דלה ימפולסקי...".

הבעלים התייחס גם לאוהדי הקבוצה: "רציתי לעשות שינוי, אבל הצורה בה השינוי התקבל על ידי חלק מהאוהדים מעלה מחשבות האם אנחנו עושים את הדבר הנכון. היו לי שומרי ראש מול הבית וזו לא הדרך בה אני רוצה שהילדים שלי יגדלו. אני לא רוצה שהמשפחה שלי תסבול, שיזרקו לי אבנים על החלונות. הייתי צריך להתנתק, למרות שלא הפסקתי לאהוב את הקבוצה. היו תקופות בהן לא יכולתי להגיע למגרש ולפגוש את הקהל".

על כך שהקבוצה לא עברה בתקופתו לאצטדיון חדש, אמר הבעלים העוזב: "כשהלב שלך לא משתייך לכדורגל, אצטדיון זה עוד מבנה עבורך. חלמתי לשחק באצטדיון החדש, אבל לצערי זה לא קרה".

יאמר רכש את מכבי נתניה בשנת 2007 ותחתיו הקבוצה סיימה פעמיים במקום השני בליגה והעפילה לגביע אופ"א לראשונה בתולדותיה. הוא הנחית בקבוצה את אייל ברקוביץ' כמנהל ספורטיבי ואת אלי גוטמן כמאמן, אבל החיבור הזה לא צלח. מאוחר יותר גם מינה את לותר מתיאוס - אחד מהכדורגלנים הבולטים בשנות ה-90 - למאמן.

בפברואר 2010 יאמר הודיע שיעזוב את המועדון ובקיץ שעבר אכן קיצץ את התמיכה הכספית במועדון בצורה משמעותית. לאורך העונה האחרונה פעלו אוהדים של הקבוצה למציאת בעלים חדשים שירכשו מיאמר את המועדון ואף ניסו לעניין את איש העסקים יצחק תשובה ברכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully