וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי: "הפרידה מהמאמן השפיעה על פאר לרעה"

20.6.2011 / 17:46

מאמנו של דודי סלע התייחס להדחתה המפתיעה של שחר פאר בווימבלדון, אך אופטימי. ליאור מור: "הביטחון שלה נפגע"

שחר פאר קיוותה לחזור לעצמה דווקא בטורניר ווימבלדון. למרות שהיא מעולם לא חצתה את שמינית הגמר, פאר, שמדורגת 22 בעולם, המשיכה היום (שני) את מסכת הכישלונות האחרונה, כשאחרי ההדחות בסיבובים הראשונים של טורניר בריסל, רולאן גארוס ואיסטבורן, היא הפסידה בפעם הראשונה בקריירה בסיבוב הראשון בווימבלדון 5:7, 6:4, 6:4 לקסאניה פרבאק (89 בעולם).

בסביבתה של פאר סירבו להתייחס לשרשרת ההפסדים, שמגיעה בין השאר לאחר פרידתה מהמאמן קרייג קרדון. "היא עוברת תקופה לא טובה", מנתח הראל לוי, שמאמן כיום את דודי סלע. "מאז הפרידה מהמאמן שלה, היא חווה תקופה לא טובה, אבל אני בטוח שהיא תצליח לשחזר את התקופות הטובות שהיו לה בעתיד. אני לא חושב שהעובדה שהיא הייתה קרובה לטופ 10 ולא הגיעה לשם, גרמה לה להיכנס לשרשרת ההפסדים הזו.

"הפרידה מהמאמן השפיעה עליה לרעה", הוסיף הראל לוי, "וזה קורה בטניס. היא צריכה להמשיך להתאמן כמו שהיא יודעת. היא מקצוענית מאוד, אולי אחת השחקניות המקצועניות ביותר שאני מכיר, וזו רק שאלה של זמן. לדעתי היא צריכה למצוא צוות שיתאים לה ויכוון אותה נכון, לא מעבר לכך".

גם קפטן נבחרת הפדרציה ליאור מור ניסה להסביר את מה שעובר על פאר, אליה מתלווה המאמן הרולד סולומון. "בתקופה האחרונה שחר לא מצליחה לחבר ניצחונות וזה פוגע לה בביטחון", אמר מור. "מאז ומתמיד הדשא לא היה המשטח הטוב ביותר שלה. זה מאכזב כי לפחות על פי מה שאני דיברתי איתה, היא מרגישה טוב ומתאמנת טוב. לצערנו, זה לא בא לידי ביטוי בניצחונות על המגרש".

לשאלה האם העובדה שהייתה קרובה לטופ 10 ולא נכנסה לשם היא זו שמשפיעה על היכולת שלה, השיב מור: "הקרבה לטופ 10 הפכה לנושא מדובר כי היא הייתה מאוד קרובה לשם. היא כבר הייתה שם, אבל זה לא קרה. אני לא חושב שבשלב הנוכחי זה עדיין נמצא בראש. המטרה שלה כרגע זה לבסס את מערכת היחסים עם המאמן החדש ולהתחיל לנצח. זה תנאי הכרחי להגיע לטופ 10, אבל אף פעם לא הרגשתי שזו מטרת על אצלה. אולי עשו מזה יותר ממה שזה באמת, אבל היא רוצה להתחיל לחזור לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully