וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מכת פציעות אצל הבכירות

20.6.2011 / 8:08

אלברט פוחולס חבט להומראן בניצחון סנט לואיס אבל נפצע בשורש כף היד. בוכהולץ ברשימת הפצועים, פגיעת כתף לא-רוד

סנט לואיס קרדינלס ניצחה אמש (ראשון) את קנזס סיטי 4:5, אבל הניצחון הזה עלול לגבות ממנה מחיר לא זול בכלל. אלברט פוחולס, שחבט מוקדם יותר להומראן, נפצע בידו באינינג השישי לאחר שניסה לגעת בשחקן יריב ולפסול אותו בדרכו לבסיס הראשון. הוא יעבור היום בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה. בוסטון הביסה את מילווקי 3:12, אבל ממשיכה לסבול ממכת פציעות של מגישיה, כשכעת קליי בוכהולץ נכנס ל-DL בגלל כאבי גב. ניו יורק יאנקיז יצאה משיקגו עם ניצחון בסדרה על הקאבס 4:10, אבל מצב בריאותו של אלכס רודריגז לא מזהיר, כששחקן הבסיס השלישי הודה שהוא סובל מפציעת כתף. הוא לא צפוי להחמיץ זמן משחק בקרוב.

פלורידה הפסידה לטמפה ביי 2:1 לאחר עוד הופעה דומיננטית של ג'יימס שילדס מהרייז, שסגר תשעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים. המארלינס צפויים למנות את ג'ק מק'קיאון בן ה-80 למאמנים לאחר התפטרותו הפתאומית של אדווין רודריגז לפני המשחק. מק'קיאון הוביל את פלורידה לזכייה בוורלד סירייס של 2003.

עוד בליגה: בולטימור קטעה את רצף הניצחונות של וושינגטון עם 4:7, אטלנטה גברה על טקסס 2:4. ג'ייסון ורגאס מסיאטל היה דומיננטי ועם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים ניצח את קול המלס מפילדלפיה 0:2. שיקגו וייט סוקס עברה את אריזונה 2:8 ולוס אנג'לס דודג'רס גברה על יוסטון 0:1. טרבור קייהיל מאוקלנד נחלץ מתקופה לא טובה ועם שמונה ושבעה צלח את סן פרנסיסקו 1:2. דטרויט ניצחה בקולורדו 2:9, אבל עדיין מפגרת במשחק אחרי קליבלנד, שטאטאה את פיטסבורג בשלושה משחקים עם ניצחון 2:5. ברונסון ארויו וסינסינטי גברו על טורונטו 1:2, האיינג'לס יצאו מהסדרה בקווינס עם המטס בניצחון לאחר 3:7 במשחק השלישי ומינסוטה, הו מינסוטה, היא כבר עם ניצחון שביעי ברציפות לאחר 4:5 על סן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully