וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "החלו מגעים עם סלטיק לגבי עומר דמארי"

19.6.2011 / 12:04

במכבי פ"ת אישרו קיום מו"מ עם הסקוטים, שנציגיהם עשויים להגיע לישראל. גם תפקיד המנהל הספורטיבי הוצע למגמאדוב

"קיים סיכוי שעומר דמארי יימכר לסלטיק. מתנהלים מגעים עם הקבוצה ועומר הביע נכונות לעבור לסקוטלנד, אם יבשילו התנאים לכך". כך הגיבו הבוקר במכבי פתח תקוה לידיעה בוואלה! ספורט לפיה דמארי עשוי לעבור לסגנית אלופת סקוטלנד תמורת כשני מיליון יורו. כזכור, החלוץ, שמועמד גם למכבי חיפה והפועל תל אביב, הוא אחד השמות החמים שהוזכרו כמועמדים לחזק את סגנית אלופת סקוטלנד. סוכן השחקנים דודו דהאן הבטיח להעביר בקרוב מאוד הצעה עבור החלוץ. בפתח תקוה דורשים על השחקן שלושה מיליון יורו, אך ייתכן שהסכום יפחת אם במועדון יקבלו זכויות עתידיות על החלוץ ואחוזים מהמכירה הבאה.

מכבי פתח תקוה פתחה את אימוניה הבוקר (ראשון) בסגל חלקי. השחקנים יצאו לאימון ריצה בחוף הים במטרה להגביר את רמת הכושר הגופני לקראת פתיחת האימונים הרשמית, ב-3 ביולי. מוראד מגמאדוב אמור להתחיל את תפקידו כעוזר מאמן, יחד עם ייטב לוזון. השחקן עודכן בתוכנית של המועדון, אם כי בימים האחרונים הוצע לו גם לשמש כמנהל ספורטיבי, תפקיד שלא היה קיים בעבר במועדון.

בפתח תקוה עדיין רוצים את הבלם שי מימון, שעשוי להגיע אם לא יחתום באיינטרכט פרנקפורט, ולא פוסלים את האופציה לצירופו של הבלם כריסטיאן גונזאלס מבית"ר ירושלים. גם משה אוחיון עדיין על הפרק. עם הבלם המקדוני בובאן גרנצ'ארוב שהוצע לקבוצה על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן ישנם פערים כספיים גדולים, אבל אם השחקן יתגמש בדרישותיו, הוא עשוי להגיע לקבוצה.

סוהייב פריג', קשר מכבי קביליו יפו והנבחרת הצעירה, חתם רשמית בקבוצה לשלוש שנים. הקשר בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully