וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקי בארבר: "הייתי בדיכאון אחרי הפרישה"

19.6.2011 / 11:13

הרץ של ניו יורק ג'איינטס לשעבר העניק ראיון חושפני ל-HBO: "הרגשתי כמו כישלון, הייתי מעביר את היום בלי לעשות כלום"

מי שרוצה לדעת אילו חיים מצפים לשחקן NFL אחרי הפרישה יכול לשאול את טיקי בארבר. הרץ האחורי לשעבר של ניו יורק ג'איינטס מתוודה כי פרישתו ב-2006 הובילה לסדרה של טעויות מחוץ למגרש וגם לדיכאון.

בארבר בן ה-36, שהצהיר בעבר על כוונתו לחזור לשחק, הודה בתוכנית טלוויזיה ב-HBO כי הוא היום חייב לחזור למגרש, לאחר שנכשל בקריירה טלוויזיונית והתגרש מאשתו בשל רומן שניהל. "המשחק אף פעם לא צריך אותך כי תמיד יבוא מישהו במקומך, אבל אני צריך היום לשחק פוטבול. אני צריך להוכיח לעצמי שאני יכול להצליח במשהו. אני חייב לשחק גם אם הסיכויים נגדי, עכשיו כשאני בן 36 ולא שיחקתי ארבע שנים".

בארבר חשף כי לא יכול היה להתמודד עם העובדה שכבר לא הרוויח את הכסף מהמגרש, ולאחר שפוטר מ-NBC הפסיד גם חוזה של שני מיליון דולר בשנה, כשנישואיו עולים על שרטון וגם מערכת היחסים שלו עם מתמחה בת 23 ב-NBC ירדה לטמיון. את הרומן עימה החל בזמן שאשתו נשאה תאומים בבטנה. "היה קשה לקבל את הפיטורים, הרגשתי שנכשלתי", אמר בארבר, "היו ימים שבהם הייתי קם בבוקר, שותה קפה ומעביר עשר שעות בלי לעשות כלום. היו לי נישואין לא טובים, חשבתי להיפרד מג'יני עוד לפני שנכנסה להריון. אומרים שילדים מצילים נישואין, אבל במקרה הזה העדפנו להיפרד בזמן ההריון".

בארבר מנסה להישאר אופטימי: "יש בליגה הרבה מאמנים שמכירים אותי ואני מאמין שאקבל את ההזדמנות. לא אהיה לבד בקבוצה, אהיה חלק מקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully