וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חג שמח, ניצחנו

19.6.2011 / 10:56

הומראן של מאט הולידיי הקנה לסנט לואיס ניצחון ראשון לאחר שבעה הפסדים, 4:5 על קנזס סיטי. וולף ומילווקי ניצחו בבוסטון

מאט הולידיי שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
הולך, הולך ונעלם. מאט הולידיי עוקב אחרי חבטת הניצחון מול קנזס סיטי/AP, Jeff Roberson

תקופה לא פשוטה עוברת על סנט לואיס קרדינלס, אבל הלילה (בין שבת לראשון) הייתה לה קצת נחת. הומראן בן שתי ריצות של מאט הולידיי הקנה לציפורים האדומות ניצחון 4:5 על קנזס סיטי וקטע רצף של שבעה הפסדים. הקרדינלס עדיין במקום השני ב-NL מרכז, במרחק של משחק אחד ממילווקי שניצחה בבוסטון 2:4 בזכות הופעה טובה בת שבעה אינינגים של רנדי וולף. הרד סוקס שמו את קרל קרופורד ברשימת הפצועים.

קליבלנד ממשיכה במסע ההתאוששות מתקופה לא טובה, וה-1:5 שלה על פיטסבורג העלה אותה למקום הראשון ב-AL מרכז בעקבות ההפסד של דטרויט 5:4 לקולורדו. טקסס הגדילה את הפער מסיאטל ב-AL מערב למשחק וחצי, לאחר 4:5 באטלנטה והפסד של סיאטל 5:1 לפילדלפיה. הפיליז ביתרון שישה משחקים על הברייבס.

מייק פלפרי הרשה חמש חבטות בלבד בתשעה אינינגים של עבודה, המטס הכניעו את לוס אנג'לס איינג'לס 1:6. שיקגו וייט סוקס גברה על אריזונה 2:6, אוקלנד הכניעה את סן פרנסיסקו 2:4 ויוסטון כופפה את לוס אנג'לס דודג'רס עם 0:7.

מריאנו ריברה ספג הומראן ראשון העונה, אבל שמר על ניצחונו של איי ג'יי בארנט ב-3:4 של ניו יורק יאנקיז על שיקגו קאבס. וושינגטון הרותחת כבר עם שמונה ניצחונות רצופים לאחר 2:4 על בולטימור. קבוצה חמה אחרת היא מינסוטה, שעם 0:1 על סן דייגו קצרה ניצחון שישי ברציפות ורחוקה שמונה משחקים מפסגת המרכז. טורונטו ניצחה בסינסינטי 0:4 וטמפה ביי עברה את פלורידה 4:7.

רנדי וולף שחקן מילווקי ברוורס. Michael Dwyer, AP
עוד הופעה סולידית בעונה מכובדת. רנדי וולף/AP, Michael Dwyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully