וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר הודחה בגרנד סלאם ריו

18.6.2011 / 19:15

הג'ודאית הישראלית עלתה אוטומטית לסיבוב השני, אבל הופתעה באיפון על ידי אבה היפנית. ג'רבי הפסידה ברבע הגמר

הג'ודאית הישראלית אליס שלזינגר הפסידה היום (שבת) כבר בקרב הראשון שלה בתחרות הגרנד סלאם היוקרתית בריו דה ז'ניירו. שלזינגר המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 63 ק"ג עלתה אוטומטית לסיבוב השני, אלא שבו היא הפסידה באיפון ליפנית קאנה אבה, שהצליחה להפתיע אותה תוך 48 שניות בלבד.

הנציגה הישראלית השניה בקטגוריית המשקל הזאת, ירדן ג'רבי, יכלה לאיים על שלזינגר בקרב על המקום בלונדון 2012 אבל הפסידה ברבע הגמר של התחרות. הג'ודאית הנתנייתית פתחה בניצחון על קתרינה קמפוס הברזילאית באיפון שהושג 11 שניות לסיום. בסיבוב השני היא התמודדה נגד סלדה קרדאג הטורקיה בקרב הגנתי במיוחד, ולמזלה של ג'רבי היא הרוויחה ניקוד כתוצאה מעונשי פסיביות שספגה הטורקיה בדרך לניצחון. ג'רבי פגשה ברבע הגמר את מריסט אספינוזה הקובנית והשיגה יתרון מוקדם, אבל הופלה באיפון אחרי דקה ורבע של קרב וסיימה את חלקה בתחרות בברזיל.

שתי ישראליות נוספות התחרו היום בריו דה ז'ניירו והודחו בשלבים המוקדמים. שחר לוי (52 ק"ג) פתחה בניצחון על יריבה רומניה תוך 43 שניות אבל הפסידה בקרב השני שלה ללאורה גומז הספרדיה באיפון. רוני שוורץ (עד 48 ק"ג) גברה בסיבוב הראשון על יריבה מכסיקנית אבל הפסידה בקרב הבא לשרה מננדש הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully