וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מספר קרדינלי

18.6.2011 / 13:03

סנט לואיס הפסידה בפעם השביעית ברציפות, 5:4 לקנזס סיטי. בוסטון עברה את מילווקי 4:10, הקאבס את היאנקיז 1:3

כריס קרפנטר לא מצליח למצוא את הגרוב, וכשהנגר ביכולת בינונית ואפילו אלברט פוחולס עושה טעות פטאלית, לא פלא שסנט לואיס לא מנצחת. הקרדינלס הפסידו הלילה (בין שישי לשבת) 5:4 לקנזס סיטי, הפסד שביעי ברציפות, כשהנגר, למרות שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, יורד למאזן עונתי 8:1. טעות של פוחולס באינינג השמיני אפשרה למייק מוסטאקס לרשום את רישת הניצחון, בפתיחה המחודשת של משחקי האינטרליג.

מילווקי נותרה בפסגת הבית גם לאחר הפסד 10:4 לבוסטון, שאיבדה את קווין יוקיליס במהלך המשחק בגלל מחלה ואת קרל קרופורד, שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לג'ון לאקי. דאג דייויס הגיש שבעה אינינגים ושליש, שיקגו קאבס ניצחה את ניו יורק יאנקיז 1:3. קליבלנד עצרה את הריצה של פיטסבורג הלוהטת עם 1:5 והאיינג'לס גברו על ניו יורק מטס 3:4.

טקסס שמרה בשיניים על המקום הראשון ב-AL מערב לאחר ניצחון 2:6 באטלנטה, כשסיאטל עוצרת את הדהירה של פילדלפיה עם 2:4 ונותרת חצי משחק מאחוריה. וושינגטון, בכושר מעולה, עברה את בולטימור 4:8, טמפה ביי יצאה עם ניצחון 1:5 על פלורידה. סן פרנסיסקו מוליכה רק בחצי משחק על אריזונה ב-NL מערב לאחר הפסד 5:2 באוקלנד וניצחון של הדיאמונדבקס 1:4 על שיקגו וייט סוקס. מינסוטה, בתקופה משובחת במיוחד, מיגרה את סן דייגו 5:6 וקולורדו טבחה בדטרויט 6:13. יוסטון ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 3:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully