וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: אריאס ביקש מאבי פרץ לאמן אותו בקופה אמריקה

הדס גרינברג

17.6.2011 / 11:39

שוער נתניה בעונה החולפת לא שכח את התקופה המוצלחת בישראל אך מאמן השוערים נאלץ לסרב. אין שינוי בגזרת חן עזרא

שוערה של מכבי נתניה בעונה החולפת, קרלוס אריאס, לא שכח את ישראל והתקופה הטובה שהייתה לו בארץ. אריאס ביקש לאחרונה ממאמן השוערים של נתניה, אבי פרץ, שיתלווה אליו לבוליביה בכדי לאמן אותו לקראת טורניר הקופה אמריקה שיחל ב-1 ביולי בארגנטינה. פרץ נאלץ לסרב לאריאס שהתאמן תחתיו, לאור העובדה כי תאריכי טורניר הקופה אמריקה נופלים על תחילת אימוניה של מכבי נתניה וההכנות לעונה הבאה.

אריאס צפוי לעמוד בין הקורות של נבחרת בוליביה ולאחר הטורניר אמור להחליט היכן לשחק בעונה הבאה. אין ספק כי הבוליביאני זכור בנתניה ובישראל לטובה לאור היכולת המצוינת שהציג בשערה של נתניה, כשגם אישיותו הג'נטלמנית והנעימה, כפי שהגדיר זאת ראובן עטר, השאירה חותם חיובי בארץ.

בתוך כך, חן עזרא ומכבי נתניה ממתינים להתפתחויות בגזרת הפועל תל אביב. האדומים שהתענינו בקשר עוד בינואר האחרון, חזרו והבהירו כעת כי הם מעוניינים בשירותיו. עזרא, שמאוד מחובר למועדון הנתנייתי, התייחס לכך ואמר: "אני אשמח מאוד אם אשאר בנתניה, אך לא אהיה עצוב לעבור להפועל תל אביב". עזרא מעוניין להתקדם ויודע כי מעברו האפשרי יכניס סכום נאה לקופת המועדון, שמשווע לשיפור כלכלי. בנתניה מחכים גם לעדכון בגזרת דלה ימפולסקי שמחוזר אף הוא על ידי הפועל תל אביב, אך הקשר מעוניין למצות את חיפושיו בקבוצות מעבר לים לפני שיקבל החלטה היכן לשחק בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully