וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קראסקו תחת הלחץ

17.6.2011 / 11:43

המטס הפסידו 9:8 באטלנטה בגלל תנועה אסורה (balk) של די ג'יי קראסקו. בוסטון ניצחה בטמפה ביי, בוכהולץ נפצע

די ג'יי קראסקו שחקן ניו יורק מטס. Tami Chappel, AP
אפילו לו לא היה מה לומר. קראסקו/AP, Tami Chappel

עצירה פתאומית של תנועת המגיש (BALK) היא הקריאה הכי שנויה במחלוקת בבייסבול. מדובר בסיטואציה שבה יש שחקן על הבסיס והמגיש מגיע למצב של שינוי פתאומי בתהליך הטבעי של הזריקה. העונש לסיטואציה כזו, שבדרך כלל איש לא רואה מלבד השופטים, הוא קידום כל הרצים שעל הבסיס. במקרה של די ג'יי קראסקו מניו יורק מטס, לא רק שכולם ראו (אפילו הוא עצמו), זה עלה במשחק.

קראסקו עלה להגיש במצב של 8:8 באינינג העשירי מול אטלנטה. כשג'ייסון הייווארד חובט מולו, קראסקו החל להגיש, עצר ואז המשיך בתנועה. לשופטים זה הספיק, הם פסקו על בוק ודיורי הרננדז, שעמד על הבסיס השלישי, רץ לבסיס הבית כדי לקבוע 8:9 לברייבס. קראסקו הודה לאחר מכן: "אחרי שהם פסקו על הקריאה, זה נראה לי הגיוני".

וושינגטון החמה נעזרה בהומר בן שלוש ריצות של דני אספינוסה באינינג העשירי כדי לטאטא את סנט לואיס עם 4:7במשחק ו-0:3 בסדרה. קליף לי הגיש תשעה אינינגים וסילק ארבעה חובטים בסטרייקאאוט, פילדלפיה הלוהטת קצרה ניצחון שביעי ברציפות, 0:3 על פלורידה. פיטסבורג המפתיעה ניצחה שוב ביוסטון, 4:5, והפייראטס כבר על מאזן 33:35 ונראים כמו קבוצת בייסבול של ממש. אריזונה ניצחה את סן פרנסיסקו 2:3 ושיקגו קאבס עברה את מילווקי 7:12.

ב-AL, בוסטון יצאה מחוזקת גם מהסדרה בטמפה ביי, כשניצחה את דייויד פרייס והרייז 2:4. קליי בוכהולץ הגיש חמישה אינינגים וניצח אמנם, אבל יצא בגלל פציעה בגב. היאנקיז שמרו את עצמם קרוב לרד סוקס לאחר סוויפ ביתי ב-2:3 על טקסס, ברט גארדנר רשם סינגל מנצח באינינג ה-12. מינסוטה, בתקופת רנסנס מצוינת, נעזרה בהומראן של מייקל קדאייר כדי לנצח 0:1 את שיקגו וייט סוקס. בולטימור ניצחה בטורונטו 3:4, אוקלנד עברה את קנזס סיטי 4:8 ודטרויט שבה לראש בית המרכז לאחר 2:6 ביתי על קליבלנד.

קליי בוכהולץ שחקן בוסטון רד סוקס. Chris O'Meara, AP
הציץ ונפצע. בוכהולץ/AP, Chris O'Meara

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully