וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן על סף סיכום בהפועל ירושלים

16.6.2011 / 15:07

עוזר המאמן שהצטרף אשתקד אמור להאריך את חוזהו, למרות שעדיין נותרה מחלוקת סביב שכרו. מקל וכדיר עדיין בתוכניות

דרור כהן נמצא על סף סיכום להארכת חוזהו כעוזר מאמן הפועל ירושלים, אבל למרות זאת נותרה מחלוקת סביב שכרו. עם זאת, ההערכות מדברות על כך שלמרות הפערים, הצדדים יסגרו על המשך דרכו של כהן במועדון. חתימתו של כהן בקבוצה התעכבה מאחר והיו גורמים בהפועל ירושלים שסברו כי יש למנות עוזר מאמן אחר, כמו אלעד חסין, ששמו עלה בשיחות פנימיות.

לאורך התקופה האחרונה קטש התעקש כי כהן ימשיך בתפקיד, אך המינוי הצפוי לא סותם את הגולל על האפשרות שיצורף עוזר נוסף. כהן מונה לתפקיד עוזר המאמן בהפועל ירושלים בקיץ שעבר אחרי שכבר אמור היה להמשיך עונה נוספת כמאמן ראשי בקבוצת מ.כ. הבקעה. אלא שכהן העדיף את התפקיד בירושלים, ובסופו של דבר הצליח להשתחרר מההתחייבות לקבוצה.

גל מקל עדיין נמצא בתוכניות של הפועל ירושלים, אך העובדה כי הוא מחזיק בהצעות מקבוצות אירופיות מקשות מאוד על צירופו. גם יוגב אוחיון, שהחל לאחרונה לעבוד עם סוכן מחו"ל, מעדיף למצות את האופציות מאירופה והבהיר זאת לראשי הקבוצה. בשיחות פנימיות בקבוצה עלתה האפשרות שיניב גרין יצורף לקבוצה. כמו כן, ממשיך המאמן לעקוב אחר מעמדו של אלישי כדיר, אותו אימן בהפועל גלבוע/עליל עליון, וממתין להתפתחויות בגזרת מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully