וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הסלובני יאקה שטרומאייר מועמד לבאר שבע

16.6.2011 / 15:04

הקבוצה בדקה עלויות מול קבוצתו פנדורי הרומנית. גם בנאיני בתמונה. טורס יחתום, מסיקה קיבל הצעה מראשל”צ

הפועל באר שבע בדקה אפשרות לצרף את החלוץ הסלובני יאקה שטרומאייר (27, 1.88 מ'). בימים האחרונים מתנהלים מגעים עם סוכניו של חלוץ קבוצת פנדורי הרומנית, במטרה להחתימו בקבוצה ללא מבחנים. במקביל, בקבוצה ממשיכים לנהל משא ומתן עם החלוץ הגנאי עמנואל בנאיני ונראה שאחד מהם יגיע לקבוצה.

הקשר הרומני ניקולאי דיקה דורש מהקבוצה 200 אלף יורו לעונה. במועדון מעריכים את היכולות של הקשר ששיחק בעבר בנבחרת רומניה, אבל לא יוכלו לעמוד בעלויות הללו. סוכנו יוסי שרביט התבקש לקצץ בעלויות אם ירצה להחתימו. שחקן נוסף שבבאר שבע בדקו אפשרות להחתימו הוא הקשר דריו פרננדז, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים. השחקן דורש חוזה של 400 אלף יורו לעונה וכרגע הנושא רחוק מלהיסגר. הקשר ריף מסיקה עדיין לא חתם על חוזה בקבוצה. לאחר שבבאר שבע שינו את הדרישות לפני החתימה (חוזה לארבע שנים במקום לשנתיים), אמש התברר כי קיימת מחלוקת לגבי אחד מהסעיפים בחוזה שלו. השחקן מחוזר גם על ידי הפועל ראשון לציון ואם לא יחתום עד מחר בבאר שבע, הוא ינהל איתה משא ומתן.

לאחר שסיכם בקבוצה והמשא ומתן פוצץ, המגן הפורטוגלי לואיס טורס הביע נכונות לחתום בקבוצה. החתימה צפויה ביממה הקרובה והוא צפוי להגיע לישראל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully