וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עין תחת עין

16.6.2011 / 11:12

ג'וש בקט מבוסטון הגיב להשתקה של ג'יימס שילדס יום קודם עם שאטאאוט ב-0:3 על טמפה ביי. טשיירה הפציץ, היאנקיז ניצחו

ג'וש בקט שחקן בוסטון רד סוקס. Chris O'Meara, AP
איזו עונה הוא נותן. בקט/AP, Chris O'Meara

ביום שלישי ג'יימס שילדס מטמפה ביי השתיק את בוסטון עם ניצחון 0:4, הלילה (בין רביעי לחמישי) השאטאאוט הלך לכיוון הפוך. ג'וש בקט, בעונה פנומנאלית, רשם תשעה אינינגים והרשה חבטה אחת בלבד, הרד סוקס נעזרו בהומראן בן שלוש ריצות של קווין יוקיליס כדי לנצח 0:3. הם שומרים על יתרון של משחק וחצי מניו יורק יאנקיז החמה, שהביסה שוב את טקסס 4:12, כשמארק טשיירה חובט לשני הומרים ורובינסון קאנו, אדוארדו נונייז ורמירו פנייה מוסיפים אחד.

קליבלנד שוב השוותה את מאזנה לזה של דטרויט לאחר שניצחה 4:6. אוקלנד גברה על קנזס סיטי 1:2, מינסוטה המשתפרת עברה את שיקגו וייט סוקס 1:4 ורחוקה רק תשעה משחקים מהפסגה. תשעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לקרל פבאנו. סיאטל גברה על לוס אנג'לס איינג'לס 1:3 וטורונטו הכניעה את בולטימור 1:4.

ב-NL, פילדלפיה רשמה ניצחון כפול על פלורידה, 1:8 ו-4:5, והגדילה לחמישה משחקים את יתרונה על פני אטלנטה בפסגת המזרח. זאת, לאחר שהברייבס הפסידו למטס הלוהטים 4:0. ניו יורק על מאזן חצוי. גם וושינגטון בפורמה, והלילה הביסה את סנט לואיס 0:10 בסיוע תשעה אינינגים של ליבאן הרננדז ושני הומרים של אחד המחבטים הלוהטים בליגה, מייקל מורס.

מילווקי עלתה ליתרון של משחק אחד על פני הקרדינלס, לאחר 5:9 בשיקגו על הקאבס. סינסינטי ניצחה בלוס אנג'לס 2:7 והשלימה סוויפ ראשון על הדודג'רס מאז 2004. סן פרנסיסקו פתחה פער נאה של 2.5 משחקים על אריזונה לאחר שגברה עליה 2:5. פיטסבורג עברה את יוסטון 3:7 והיא (תחזיקו חזק) במאזן חיובי, רק ארבעה משחקים מפסגת המרכז. יפה, יפה.

מארק טשיירה חוגג עם רובינסון קאנו ניצחון של ניו יורק יאנקיז. Frank Franklin, AP
חגיגה בברונקס. טשיירה ורובינסון קאנו חלקו ביניהם שלושה הומרים/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully