וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילות לא תקינה בלבו של בנאדו, הבלם נבדק שוב

16.6.2011 / 8:57

ממצאי הבדיקה התגלו כחריגים, עד ראשון יוחלט אם להחזיר את שחקן חיפה לאימונים. חמד: "מקויסט יוכל לקדם לי את המשחק"

הבלם אריק בנאדו עבר הבוקר (חמישי) בדיקת אקו לב נוספת, שמטרתה לבחון שנית את ממצאי הבדיקות הרפואית שעבר שלשום, שלטענת הצוות הרפואי של הקבוצה אינן תקינות. חיפה הודיעה הבוקר כי "אריק בנאדו יעבור סדרת בדיקות ולאחריה יוחלט על חזרתו לאימונים".

בחיפה אומרים שעד יום ראשון יוחלט סופית אם אפשר להחזיר את השחקן לאימונים. בנאדו אמר: "יכול להיות שממהרים מדי להסיק מסקנות". אם גם בבדיקות הללו תתגלה פעילות לא תקינה בלבו של הבלם הוותיק, הוא עשוי לפרוש. למרות זאת, במכבי חיפה טענו הבוקר כי ממצאים חריגים מתגלים לא פעם בבדיקות הרפואיות וכי מדובר בתופעה מוכרת.

כזכור, גם בבדיקות המאמץ שערכה הנבחרת בקמפיין הנוכחי התגלו ממצאים חריגים בבדיקות הרפואיות של אמיה טגה ושחקנים נוספים, שנשללו בבדיקות החוזרות. יחד עם זאת, במידה שהצוות הרפואי ימצא כי אין שינוי בבדיקה החוזרת, בנאדו עשוי להיות מושבת מפעילות עד הודעה חדשה.

חמד מתרגש ממקויסט וריינג'רס

חיפה תקיים הבוקר אימון שני במספר, ממנו ייעדרו בנאדו והשחקנים הזרים, מלבד אנדריי פיליאבסקי. הקשר סיידו יאיא הודיע לאלישע לוי שיגיע ביום ראשון לאחר שלא עלה על הטיסה הקודמת בגלל אי הבנה. בחיפה מגבירים את המאמצים למכור את פיטר מסיללה (מבוקש בטוונטה וויטסה ארנהיים) ומספר סוכנים עובדים על כך במקביל.

תומר חמד הודיע לסוכניו כי הוא נחוש לשחק בגלזגו ריינג'רס, למרות ההצעות מספרד. חמד צוטט הבוקר ב'דיילי רקורד' כמי שמתלהב מהאפשרות לעבור: "אני נרגש מהאפשרות לחתום במועדון גדול כמו ריינג'רס ולשחק תחת מנג'ר כמו אלי מקויסט. הוא אדם שאני הערצתי בעבר ואני רואה בו את אחד החלוצים הגדולים בכדורגל. אני מאמין שאם אני אקבל את ההזדמנות לעבוד איתו, הוא יוכל לקדם את המשחק שלי, אבל כרגע זה תלוי בריינג'רס ובסוכן שלי. אני מקווה שהם יגיעו לסיכום בקרוב".

מכבי פתח תקוה הודיעה אתמול כי עומר דמארי, שמועמד למכבי חיפה והפועל תל אביב, נחוש למצות קודם את האופציה האירופית, אך יחד עם זאת גורמים בחיפה סיפרו הבוקר כי עד לפני שבועיים היה מוכן המועדון לשלם כ-800 אלף יורו תמורת מחצית מכרטיסו של השחקן, בעוד שעכשיו הנשיא יעקב שחר מוכן לשלם יותר, כנראה מיליון יורו. במכבי פתח תקוה מסרו אתמול כי שווי הכרטיס של דמארי לא יפחת מ-3 מיליון יורו, או 1.5 מיליון יורו במקרה של מכירת מחצית מכרטיסו. המגעים יימשכו בשבועות הקרובים, כמו גם עם חלוצים אחרים.

הבלם שי מימון שיצא למבחנים באיינטרכט פרנקפורט באמצעות סוכנו, דדה חדד, ביקר במתקן האימונים של הקבוצה, ויצטרף למחנה האימונים שלה באוסטריה. מימון אמר: "זה מועדון גדול. אני מקווה לחתום שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully