וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם ג'ון שייר

15.6.2011 / 20:09

בשל הפערים הכספיים עם הלפרין, עשויים הצהובים להחתים את שחקן מכללת דיוק לשעבר. שייר: "המטרה תמיד היתה NBA"

לאור הקשיים הכספיים הכרוכים בהחזרתו של יותם הלפרין, מכבי תל אביב נמצאת במשא ומתן מתקדם עם הגארד היהודי ג'ון שייר (23, 1.96 מ'). שחקן מכללת דיוק לשעבר הוזכר עוד בקיץ הקודם כמועמד בולט לחזק את הצהובים, כאשר שמו נקשר לא פעם גם למספר קבוצות אחרות בארץ. אם יוחתם, יהיה זה על חוזה של שנתיים לפחות.

את העונה שעברה נאלץ להחמיץ כמעט בשלמותה בשל פציעה קשה בעין, שהגיעה מיד אחרי מחלת הנשיקה בה לקה בתום 2009/10. לאחר שלא נבחר בדראפט 2010 ניסה שייר לפלס את דרכו ל-NBA דרך ליגות הקיץ, אך כבר באחד ממשחקיו הראשונים עם מיאמי נפצע בעינו, וגם כאשר קיבל הזדמנות נוספת להרשים את אנשי הליגה, הפעם בקבוצת ליגת הקיץ של לוס אנג'לס קליפרס, לא קיבל דקות משחק מרובות בשל הסיכון שבפציעה. לאחר כמה חודשים החל לחזור לכושר משחק בליגת הפיתוח - ה-NBDL.

"זו היתה תקופה לא פשוטה, אבל למדתי המון בשנה הזאת", אמר אמש שייר בהתייחסו לפציעה שהכריחה אותו לשבת בצד עונה שלמה. "אני יותר בטוח בעצמי, אני מרגיש שאני שחקן טוב יותר ואנסה להיות מוכן כאשר ההזדמנות תגיע. המטרה שלי תמיד היתה לשחק ב-NBA. השביתה עלולה להקשות, כך שנחיה ונראה".

מאמנו בדיוק, מייק ששבסקי, נפגש עם שחקנו האהוב לפני מספר ימים והיה מרוצה מהחלמתו. "הוא חזר אל הסוס וגילה שהוא יכול לשחק. הייתי רוצה לראות אותו משחק באירופה והופך לשחקן מפתח".

שייר סיים בקיץ שעבר קריירת מכללות מפוארת למדי במדי דיוק, בשורותיה היה לשחקן הראשון בתולדות המכללה שמסיים עם לפחות 2,000 נקודות, 500 ריבאונדים, 400 אסיסטים, 250 שלשות ו-200 חטיפות. בנוסף, עלה הגארד למקום התשיעי ברשימת הקלעים בכל הזמנים של המכללה. בעונתו האחרונה בדיוק העמיד השחקן ממוצעים של 18 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק.

מחנה הכנה בצרפת

בתוך כך, הודיעה הערב הקבוצה כי תשתתף בטורניר ההכנה "פרו סטארס" בעיר אנז'ר במערב צרפת, בין התאריכים ה-21 וה-24 בספטמבר. הטורניר מוכר היטב למכבי תל אביב, שזכתה בו בקיץ 2009 לאחר שגברה על נאנסי, שולה ו-וילבראן. הפעם יפגשו הצהובים את נאנסי, שולה, וילרבאן, לה-מאן וגרבלין.

מחלקת הנוער של המועדון סיכמה הערב את עונת המשחקים 2010/2011 בטקס סיום חגיגי בהדר יוסף. שחקן הקבוצה גיא פניני ויו"ר המועדון שמעון מזרחי חילקו פרסים וגביעים למאות המשתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully