וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חומת מגן

15.6.2011 / 12:00

ג'יימס שילדס מטמפה ביי השתיק את בוסטון עם 0:4 וקטע את רצף ניצחונותיה. ורלאנדר השבית את קליבלנד, דטרויט ראשונה

ג'יימס שילדס שחקן טמפה ביי רייז. Chris O'Meara, AP
לא מפחד מאף אחד. שילדס/AP, Chris O'Meara

כשבוסטון הגיעה לסנט פטרסבורג, פלורידה, היה לפחות אדם אחד באולם שלא נבהל. ג'יימס שילדס, המגיש של טמפה ביי שעובר עונה פנטסטסית, החליט שהרד סוקס ותשעה ניצחונותיהם הרצופים קטנים עליו, הרשה חמש חבטות בלבד וניצח 0:4, ניצחונו השישי העונה. הוא סיים עם תשעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, הרייז רחוקים 3.5 משחקים מהרד סוקס.

ניו יורק יאנקיז צימקה את הפער למשחק אחד בלבד לאחר 4:12 על טקסס, אבל התבשרה כי דרק ג'יטר, שנפצע ברגלו יום לפני כן מול קליבלנד, ייכנס לרשימת הפצועים וייעדר לפחות שבועיים. ג'רד וויבר מלוס אנג'לס איינג'לס היכה את סיאטל שוק על ירך, ועם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים ניצח 0:4.

0:4 הייתה גם תוצאת הניצחון של דטרויט על קליבלנד, שהעלתה את הטייגרס לראש בית המרכז. ג'סטין ורלאנדר, הפלא ופלא, זרח עם שתי חבטות חובה בלבד ו-12 סטרייקאאוטים בתשעה אינינגים. טורונטו גברה על בולטימור 5:6, קנזס סיטי ניצחה באוקלנד 4:7 והמשחק בין שיקגו וייט סוקס למינסוטה נדחה.

ב-NL, קול המלס מפילדלפיה קצר את ניצחונו התשיעי העונה עם שבעה אינינגים פלוס ב-1:9 על פלורידה, אבל נפצע באינינג השמיני בגבו ונטש. שני הומרים לדומוניק בראון במשחק הזה. ג'ונתון ניסה מניו יורק מטס המשיך ביכולת הטובה שלו וקצר ניצחון שישי העונה, 3:4 באטלנטה. סינסינטי המתאוששת גברה על לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 וסן פרנסיסקו ניצחה בפיניקס את אריזונה 5:6.

אלברט פוחולס חבט להומר ה-15 שלו העונה, אבל שש ריצות של וושינגטון באינינג השביעי הקנו לה ניצחון 6:8 על סנט לואיס. מילווקי לא ניצלה את המומנטום כדי להגדיל את הפער בראש בית המרכז והפסידה 5:4 לשיקגו קאבס בעשרה אינינגים. קולורדו עברה את סן דייגו 3:6 ופיטסבורג כופפה את יוסטון 0:1. כדי לעלות למאזן חצוי. נאה לה.

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Dwayne Burleson, AP
עוד יום בעבודה. ורלאנדר/AP, Dwayne Burleson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully