וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תגיע להסדר עם מס הכנסה

15.6.2011 / 9:52

זאת בעקבות העיקול על חשבונה וחלוקת הצ'קים ללא כיסוי. בתכנון: מכירת אג'ידה ואקסברד במקרה שהקבוצה לא תימכר

בהפועל פתח תקוה מתכוונים להגיע להסדר עם רשויות המס כדי לבטל את העיקול שהוטל על החשבון אמש (שלישי). כפי שפורסם אתמול, שחקנים בהפועל פתח תקוה הופתעו לקבל צ'קים ללא כיסוי בטענה שהחשבון מעוקל על ידי מס הכנסה. בקבוצה הגישו לחלק מהשחקנים צ'קים אחרים בתקווה שתוך מספר ימים רשות המס תשחרר את העיקול שהטילה על החשבון והכסף יוכל לעבור אליהם. שחקני הקבוצה דווקא מגלים איפוק וחלקם טען אתמול: "המצב לא פשוט. יש לנו סבלנות. גל חצור הבטיח שכל הכסף ישולם".

במועדון גיבשו תוכנית עבודה מסודרת במקרה שהקבוצה לא תימכר. על פי התכנית, תקציב המינימום יגויס כך: שבעה מיליון שקל מהכנסות גופים, שני מיליון שקל ממכירת שני שחקנים (במועדון החליטו שאלה יהיו אוסטין אג'ידה ועידו אקסברד), 1.2 מיליון שקל אמורים להגיע מהעירייה עבור עונת המשחקים שכבר הסתיימה וסכום נוסף עבור עונת המשחקים הבאה, כשהשאר, סכום המוערך במאות אלפי שקלים, יגיע ממקורות חיצוניים (בין היתר מספונסרים ומכירת מנויים) שינסו לגייס עד תחילת העונה.

חצור טען אתמול כי משקיע פוטנציאלי התעניין ברכישת הקבוצה, אבל האחרון הבהיר לקבוצה שהוא רוצה לערוך הסכם בעילום שם, בקשה שנתקבלה בסירוב על ידי היועץ המשפטי שלה, עו"ד שי אליאס. במועדון ציינו כי כל רוכש שיגיע, יקבל תמונה מלאה לגבי הסכם זכויות הניהול, מצב העמותה, תביעות ועניינים פיננסיים אחרים.

בינתיים, המאמן גילי לנדאו קבע מועד לפתיחת האימונים: ה-28 ביוני, בעוד כשבועיים. שלושה שבועות מאוחר יותר (18 ביולי) הקבוצה אמורה להמריא לסופיה, שם תקיים מחנה אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully