וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איימן חטיב חתם לארבע עונות

הקבוצה ממשיכה במאמציה להתחזק וצירפה את מגן אום אל פאחם. אלקיים במו"מ מתקדם וחנן פדידה על סף סיכום בקבוצה

בני סכנין החתימה היום (שלישי) את איימן חטיב, ששיחק בעונה האחרונה במכבי אום אל פאחם שעלתה לליגה הלאומית, על חוזה לארבע עונות. חטיב הוא ההחתמה השנייה של המאמן שלומי דורה, שהספיק לצרף גם את מהראן ראדי מהפועל עכו.

ובינתיים בקבוצה ממשיכים לנהל מספר משאים ומתנים, כאשר בימים האחרונים מתמקדת הקבוצה בשיחות עם תאיה באבלולה, שחקנה של אחווה עראבה, וחנן פדידה, ששיחק במהלך העונה האחרונה בהפועל אשקלון ובהפועל כפר סבא.

סכנין הגיעה עם באבלולה לסיכום לגבי תנאיו, אך הוא עדיין אמור להגיע להתרשמות אצל המאמן שלומי דורה יומיים לפני פתיחת האימונים הרשמית, ודורה יקבל החלטה האם לצרפו למועדון או לוותר עליו, כשהמגמה של סכנין היא לראות אותו בקבוצה. בעניין פדידה, סכנין מנהלת משא ומתן מתקדם מול השחקן, כשהצדדים נמצאים על סף סיכום וככל הנראה פדידה יחתום בימים הקרובים בקבוצה.

את העונה האחרונה פתח הקשר בהפועל אשקלון, אבל בחלון ההעברות של ינואר הוא נדד לכפר סבא מהליגה הלאומית, ובסך הכך הבקיע העונה שני שערים בגביע הטוטו ושער נוסף בליגת העל מול סכנין עצמה. כמעט בכל המשחקים העונה, לא השלים פדידה 90 דקות. בעונה שעברה שיחק פדידה בהפועל באר שבע.

מי שעוד נמצא בתוכניות של סכנין הוא עודד אלקיים, מגנה של הפועל חיפה, שנמצא במשא ומתן מתקדם, כאשר סוכמו מרבית התנאים, כשעוד נותר לסכם עם הפועל חיפה את סכום ההשאלה תמורתו. עוביידה זבידאת, לעומתו, יעזוב את הקבוצה ויושאל למכבי אום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully