וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה העיקרית של הפועל עכו: החתמת בנימין והרוש

הדס גרינברג

14.6.2011 / 14:16

בן בנימין עדיין בוחן אופציות בעוד ששמעון הרוש מתקשה להשתחרר מהפועל באר שבע. גם סולליך ובלו על הכוונת

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת העונה הבאה בליגת העל. המטרה העיקרית של הצוות המקצועי בימים אלה היא החתמתם של בן בנימין ושמעון הרוש. שני השחקנים קיימו לאחרונה שיחות עם אנשי הצוות המקצועי שהבהירו להם כי המועדון רואה בהם שחקנים מובילים.

בנימין בוחן מספר אופציות נוספות יחד עם סוכנו אבי נמני. במועדון אמרו היום (שלושה) על הקשר: "בנימין הוא אחד השחקנים החשובים ביותר שלנו, אם לא החשוב ביותר". בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

באשר להרוש, במועדון מעריכים מאוד את התרומה והעונה המצוינת שהציג אשתקד, אך המגן שייך להפועל באר שבע שמעוניינת בשירותיו בעונה הבאה ומערימים קשיים בנוגע להשאלתו. האופציות שניצבות בפני הרוש הן קניית כרטיסו מהפועל באר שבע, השאלה לעונה נוספת או הישארות בבאר שבע. האופציה האחרונה הכי פחות מועדפת על המגן שלא מרגיש מוערך בבאר שבע על ידי הצוות המקצועי שויתר עליו בקיץ החולף. מעבר להפועל עכו גם מכבי נתניה מחזרת אחרי הרוש ויתכן שהמגן יעבור אליה המידה ויקבל את השחרור המיוחל מבאר שבע.

מעבר לשני השחקנים הנ"ל, בהפועל עכו עושים מאמצים בחיפוש אחר חיזוק לחוליית ההתקפה והקישור האחורי. עזיבתם של רועי דיין וג'קו ערפאת הותירה את החוד של עכו עם חלל גדול כאשר במועדון צפויים לבחון חלוצים. הבלם איציק כהן שמחוזר על ידי קריית שמונה ומכבי חיפה ממתין להתפתחויות. במידה וכהן לא יקבל הצעה ראויה הוא לא יהסס להישאר עונה נוספת בעכו. אם כהן יעזוב צפוי הבלם איתי טואף מרעננה למלא את חסרונו במרכז ההגנה. בקבוצה בוחנים את האפשרות לצרף את סנטיהו סולליך, ירו בלו וסאשה סטויאנוביץ'. בעכו ממתינים לראות האם סולליך יקבל שחרור ממכבי חיפה אליה הוא שייך. במידה וכן יבקשו בעכו להשאיל את הקשר. ירו בלו שאף הוא שייך לחיפה ושיחק בעונה החולפת ברומניה מועמד, אך כעת מתקשים לראות בעכו איך יעמדו בסכומים שבהם מעוניין החלוץ. העכו בוחנים את האפשרות להביא גם את סטויאנוביץ', ששיחק בשנה שעברה בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully