וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שוער קביליו יפו עדי בויטר מועמד

הדס גרינברג

14.6.2011 / 12:20

בקבוצה ממשיכים לחפש אחר מחליף למקרה שחיימוב יעזוב. אם עמאשה יישאר, יישקל טרייד עם עכו: ברק בדש תמורת איציק כהן

שוערה של מכבי קביליו יפו עדי בויטר הוצע לעירוני קריית שמונה שממשיכה בחיפוש מחליף לגיא חיימוב. בויטר בן ה-24 שיחק בעבר בהפועל ראשל"צ, ולפני כשנתיים עבר תקופה לא קלה כאשר הושעה לשבעה חודשים מהמגרשים בשל תקרית במסגרתה הואשם בתקיפת שופט. בקבוצתו של רן בן שמעון מעוניינים לצרף שוער נוסף לצד דני עמוס, שצפוי לשמש כשוער ראשון, במידה שחיימוב אכן לא יישאר במועדון. כזכור, בקבוצה הבהירו כי לא ישלמו על השוער את תג המחיר שנקבע על ידי הבוררות (250 אלף דולר) וממתינים לראות האם במכבי תל אביב יוזילו את הסכום המדובר.

בתוך כך, נמשכים החיפושים אחר קשר אחורי שימלא את החלל שהותיר ג'ון קולמה שהבריז ברגע האחרון לטובת חתימה בברסט הצרפתית. חסן אבו זייד הוא המועמד המוביל, כאשר בקרית שמונה מוכנים להשקיע בשחקן הצעיר כמיליון שקלים לטובת הבאתו מבני יהודה. במקביל ממשיכים בקבוצה בחיפושים גם אחר זרים בעמדת הקשר האחורי.

העובדה כי ויאם עמאשה ממשיך להיות מוזכר כמועמד למכבי חיפה לא עושה רושם על אנשי קרית שמונה, כאשר רק סכום של מעל מיליון דולר יעביר אותו לירוקים. ברק בדש מחוזר אף הוא על ידי מספר קבוצות בליגת העל אך במקרה ועמאשה יעזוב, לא יקבל השחקן שחרור. יש לציין כי אם עמאשה ישאר בקרית שמונה, יישקל טרייד בין ברק בדש לבלם הפועל עכו איציק כהן בתוספת סכום כספי. לתומר סויסה הובהר כי אם ימצא קבוצה שירצה להיות מושאל אליה הוא יקבל את ברכת הדרך מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully