וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: נקודת הגי

יובל קליין

14.6.2011 / 11:38

דילון גי נותן לניו יורק מטס תקווה, פרינס פילדר סוחף את מילווקי, בוסטון שועטת ומייק מוסטאקס מראה ניצוצות של כוכב

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Matt Strasen, AP
בקרוב הוא יעשה עוד היסטוריה. דרק ג'יטר/AP, Matt Strasen

AL מזרח

קבוצת השבוע: אחרי שני סוויפים מרשימים על ניו יורק יאנקיז ואחרי שהם הפכו להיות הקבוצה הראשונה העונה לרשום תשעה ניצחונות רצופים, אפשר להכריז בקול רם: בוסטון רד סוקס היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה. הליינאפ התחבר והפך להיות הגורם המאיים שכולם בעיר השעועית ציפו לו. לגונזאלס יש לפחות RBI אחד בכל מתשעת הניצחונות האחרונים, הפציעה של פדרויה התגלתה כלא חמורה, דייויד אורטיז חווה עונה מדהימה וג'ייקובי אלסבורי ממשיך לתקוף כבר מהפתיחה. אלסבורי מוביל את האמריקן ליג בגניבת בסיסים והוא חובט ל-31.7 אחוזים. קשה לראות איך בוסטון מוותרת על המקום הראשון בבית, במיוחד כשהיא עדיין לא בשיא כושרה.

קשיים בתפוח הגדול: היאנקיז טואטאו בפעם השניה ברציפות בביתם על ידי בוסטון השנה, וזו הפעם הראשונה מאז 1913 שזה קורה. את האצבע המאשימה בניו-יורק אפשר להפנות לגבי צוות המגישים של הקבוצה, שעושה לג'ו ג'ירארדי כאב ראש רציני. הבולפן בבעיה גדולה עם הפציעה של ג'ובה צ'מברליין שמחייבת טומי ג'ון, רפאל סוריאנו עדיין ב-DL ולפי איך שהגיש עד כה אולי עדיף שיישאר שם, ואפילו ההפתעה ברוטציה בדמותו של ברטולו קולון בבעיה. המגיש הכבד ניסה לתת ספרינט לבסיס הראשון, מתח את המפשעה ונשלח ל-DL. למזלם של היאנקיז, קרטיס גרנדרסון (20 הומראנס) ומארק טשיירה (19) בכושר מעולה ודרק ג'יטר, למרות הפציעה הלילה, לא מראה סימני האטה בדרך ל-3,000 חבטות.

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. Frank Franklin, AP
בכושר שבו הוא נמצא, קשה לעצור את הרד סוקס. אלסבורי/AP, Frank Franklin

AL מרכז

שימו לב ל: מייק מוסטאקס. מחלקת הייצור של קנזס סיטי ממשיכה לעבוד, ואחרי שהביאה לנו את אריק הוסמר הגיע תורו של מוסטאקס לתפוס את עמדת הבסיס השלישי של הרויאלס. כבר במשחק השני שלו החובט השמאלי רשם את ההומר הבכורה בליגה. זאת הזדמנות טובה לקחת מציאה בליגת הפנטזי שלכם.


הנמרים באים: כבר יותר משבוע שקליבלנד לא משחקת בייסבול טוב ודטרויט יודעת לנצל את זה, כשהיא משווה את המאזן שלה לזה של האינדיאנס. כשיש לך את ג'סטין ורלנדר כאס, אין מקום לדאגות. מאז הנו-היטר, ורלנדר עומד על מאזן 0:4 בשישה משחקים והרשה 13 ריצות לעומת 38 סטרייקאאוטים. בהתקפה, אלכס אווייה וג'וני פרלאטה מפתיעים לטובה. התופס אווייה מוביל את התופסים באמריקן ליג בכמעט כל הקטגוריות ההתקפיות והשורטסטופ פרלאטה עושה זאת בעמדה שלו. השבוע דטרויט מארחת את קליבלנד לסדרה שבסיומה היא יכולה להוביל את האמריקן ליג מרכז.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מייק מוסטאקס שחקן קנזס סיטי רויאלס. Mark Terrill, AP
עוד כישרון מפס הייצור של קנזס סיטי. מוסטאקס/AP, Mark Terrill

AL מערב

צרות במפרץ: אחרי תשעה הפסדים רצופים נמאס לבילי בין והוא החליט לפטר את המאמן וחברו הקרוב בוב גרין. כמעט שלוש שנים אחרי שמונה למאמן, גרין הופך להיות המאמן הראשון העונה שהולך הביתה, כשבוב מלווין תופס את מקומו. האחרון באמת הצליח לעצור את רצף ההפסדים, אבל אחרי ניצחון בודד האייז כבר חזרו לסורם עם שני הפסדים לווייט-סוקס. השינוי המיידי שמלווין עשה הוא להעביר את הידקי מאטסוי לעמדה מספר שלוש בליין אפ. מלווין רוצה להחזיר למאטסוי הוותיק את הביטחון בקבוצה המתקשה התקפית. זה לא ממש עוזר לגודזילה, שסיים את שני המשחקים האחרונים ללא חבטה.

בעיות תקשורת: שינויים יש גם אצל טקסס ריינג'רס. מאמן החובטים ת'אד בוזלי שוחרר השבוע מכיוון שהשחקנים התלוננו על חוסר חיבור ותקשורת עמו. בוזלי הוחלף בסקוט קולבו. הריינג'רס חוו סופשבוע לא פשוט במינסוטה, בו השמאלי סי.ג'יי ווילסון הצליח לרשום את ניצחון הבכורה שלו בטארגט פילד. הם ימשיכו את המסע הקשה שלהם בחוץ ביאנקי סטדיום וטרנר פילד ושומרים על המקום הראשון, מרחק משחק וחצי מסיאטל החמה.

בוב גרן מאמנה המפוטר של אוקלנד אתלטיקס. Gail Burton, AP
מישהו היה צריך לשלם את המחיר. גרן/AP, Gail Burton

NL מזרח

בשקט בשקט: בלי ששמנו לב, דילון גי, המגיש הרוקי של המטס, כבר במאזן של 0:7, שיא מועדון חדש לרוקיז. בכלל, בתשע ההופעות שלו במדי הקבוצה, המטס לא הפסידו והם 0:9. הקבוצה רחוקה משחק אחד ממאזן חצוי, בעיקר בזכות חוזה רייס שנותן עונה פנטסטית. השורטסטופ מוביל את הנשיונל ליג באחוזי חבטה ויהיה מעניין לראות האם השותף החדש בקבוצה, דייויד איינהורן, יסכים לרשום צ'ק שמן כדי להשאיר את רייס בקבוצה בשנה הבאה.

הנתון הסטטיסטי השבועי: ג'וני ונטרס ממשיך להוכיח שהוא הריליוור הכי טוב במשחק כשהוא מחזיק ב-22 אינינגים ללא ריצה. בכלל, הוא הרשה רק שתי ריצות העונה ו-80% מהחבטות נגד ונטרס שטוחות, מה שמקל על שחקני ההגנה של הברייבס.

לא רק הריינג'רס החליפו מאמן חובטים השבוע, גם פלורידה מארלינס. מהשבוע, פרשן ESPN אדוארדו פרז אחראי על כישורי החבטה של הנלי רמירז. "אל ניניו" חווה עונה נוראית כשהוא נמצא כרגע בDL-. רמירז מחזיק באחוזים הנמוכים ביותר בקריירה שלו והקבוצה החליטה לעשות שינוי. פרז יעבוד גם עם הכישרון מייק סטנטון, שממשיך להראות מדי שבוע את החוזק המדהים שיש לו. חברו לקבוצה לוגן מוריסון מנסה לשכנע את החובט הצעיר שאם ישתתף בהום-ראן דרבי, הוא ילבש גלימה של סופרמן. סטנטון הסכים רק אם מוריסון יתלבש כוונדר וומן.

דילון גי שחקן ניו יורק מטס. Keith Sarkokic, AP
איזה תותח הוא יצא. דילון גי/AP, Keith Sarkokic

NL מרכז

סוויפ השבוע: מהפך בנשיונל ליג סנטרל, כשמילווקי ברוורס לוקחת את המקום הראשון בבית לאחר סוויפ על הקרדינלס. למהפך אחראי החובט הצמחוני פרינס פילדר, שבעשרת המשחקים האחרונים רשם שמונה הומרים, ששבעה מהם נתנו לברו-קרו את ההובלה במשחק ואחד השווה. נוסיף לקרדיט את הקלוזר ג'ון אקספורד, שלא הרשה ריצה מאז אמצע מאי והוא כבר עם 18 שמירות.

הנתון הסטטיסטי השבועי: האנטר פנס הוא אחד השחקנים היחידים מהליין אפ של האסטרוס שיכול לעזור לקבוצות אחרות. כדי להוכיח את זה, הוא נמצא ברצף של 22 חבטות. ביום ראשון פנס נמנע ממפגש מטים הדסון בגלל פציעה בגב והוא ינסה להמשיך את הרצף כבר במשחק הקרוב.

הכל בגלל השיער: סינסינטי רדס לא משחקת בייסבול רע, אבל הקבוצה מאכזבת בעיקר בפיצ'ינג, שהיה נקודת החוזק שלה אשתקד. הפותח במשחק הראשון של העונה אדינסון וולקז, נשלח למיינורס אחרי פתיחת עונה נוראית. דאסטי בייקר נתן השבוע לוולקז הזדמנות נוספת, והאחרון השיב בשתי הופעות לא רעות בכלל. הוא הרשה שלוש ריצות בשני המשחקים, אבל המשיך להוליך יותר מדי חובטים. ההפתעה הגדולה בחזרה של וולקז היא הוויתור על אחד הסמלים שלו - השיער. בהמלצת הבן שלו, וולקז החליט להסתפר ולשנות את מזלו. בינתיים הילד מתגלה כנביא אמת.

פרינס פילדר שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
בכושר כזה החוזה הבא שלו יהיה שמן לפחות כמוהו. פילדר/AP, Jeffrey Phelps

NL מערב

פציעות, פציעות: השבוע התווסף חבר חדש לרשימת הפצועים של הג'איינטס. עכשיו, עם הפציעה של פרדי סאנצ'ז בכתף, כל האינפילד של הקבוצה ב-DL. הג'איינטס מיד החתימו את ביל הול הכלבוינק שלא הצליח ביוסטון. למזלם, פבלו סנדובל אמור לחזור השבוע, ואפילו גורמים במועדון דיברו על האפשרות שפנדה ישמש כתופס, התפקיד בו החל את קריירת המייג'ורס, למספר משחקים. כל הפציעות משאירות את הג'איינטס לסמוך שוב על הפיצ'ינג, אבל בסופ"ש האחרון האס טימי לינסקאם נתן הופעה נוראית מול המחבטים של סינסינטי. הג'איינטס יוצאים השבוע לאריזונה, לדו-קרב במדבר על ראשות הבית.

הנתון הסטטיסטי השבועי: אובלדו חימנז מעולם לא הרשה 3 הומרים במשחק עד שבת מול הדודג'רס. מאט קמפ, רוד באראחס וגרנד סלאם של ג'יימס לוני עשו היסטוריה.

שימו לב ל: אנתוני ריזו. בדומה למוסטאקס שסיפרנו לכם עליו למעלה, ריזו עלה בסופ"ש האחרון מהמיינורס של סן דייגו לבוגרים וכבר רשם הומר בכורה. השחקן, שהגיע בעסקת אדריאן גונזאלס, לא עזר לפאדרס לנצח את הסדרה הביתית מול הנשיונאלס אבל הולך לאייש את עמדת הבסיס הראשון למשך זמן רב בפטקו פארק. ריזו רק בן 21 אבל הפוטנציאל בשמיים.

אנתוני ריזו שחקן סן דייגו פאדרס. Chris Park, AP
לא אדריאן גונזאלס, אבל לכו תדעו מה יהיה בעתיד/AP, Chris Park

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully