וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה לא נסיך, זה מלך

13.6.2011 / 10:13

הומראן של פרינס פילדר העלה את מילווקי לראש ה-NL מרכז אחרי 3:4 וסוויפ על סנט לואיס. ג'יטר מתקרב לחבטה ה-3,000

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kromnicek, AP
עוד מעט זה מגיע. דרק ג'יטר בדרך לחבטה ה-3,000/AP, Kathy Kromnicek

מילווקי ברוורס לא פתחה טוב את העונה, אבל הודות לפרינס פילדר הצרות שלה כבר לא ממש קיימות. שחקן הבסיס הראשון חבט אמש (ראשון) להומראן ה-19 שלו העונה, העלה את הברוורס ליתרון שנשמר עד לסיום וסייע להם לטאטא את סנט לואיס עם ניצחון 3:4 ולטפס למקום הראשון ב-NL מרכז. שמירה מספר 18 לג'ון אקספורד, הריליוור הכי לוהט במייג'ורס.

ב-AL, דרק ג'יטר רשם שתי חבטות ב-1:9 של ניו יורק יאנקיז על קליבלנד ורחוק כעת שבע בלבד מ-3,000 חבטות לאורך הקריירה. שישה אינינגים ושני שליש לפרדי גארסיה. בוסטון ממשיכה לשמור על יתרון בן שני משחקים על היאנקיז לאחר 1:14 גדול בטורונטו. הומר מספר 13 לאדריאן גונזאלס, ניצחון תשיעי ברציפות לרד סוקס.

פרנסיסקו ליריאנו פלירטט עם הנו-היטר השני העונה, אבל נכנע לבסוף לחבטה וסיים עם שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים בניצחון מינסוטה על טקסס 1:6. הטווינס עם שמונה ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים. שיקגו וייט סוקס גברה על אוקלנד 4:5, דטרויט הפסידה לסיאטל 7:3 וטמפה ביי גברה על בולטימור 6:9 וקנזס סיטי הכניעה את לוס אנג'לס איינג'לס האומללה 0:9.

ב-NL, טומי הנסון חשמל בסטרייקאאוט 14 חובטים בשבעה אינינגים, אטלנטה ניצחה ביוסטון 1:4. פילדלפיה נחלצה מפיגור ביתי מוקדם כדי לעבור את שיקגו קאבס 3:4. סן פרנסיסקו ניגבה את סינסינטי, שחווה מסע לא פשוט במערב, 2:4, וושינגטון טאטאה את סן דייגו עם ניצחון 0:2 במשחק האחרון בסדרה, אריזונה גברה על פלורידה 1:5. כריס קפואנו מהמטס המשיך ביכולת הטובה כשעם שבעה וחמישה מיגר את פיטסבורג 0:7 ולוס אנג'לס דודג'רס עברה את קולורדו 8:10.

פרינס פילדר שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
אם ימשיך ככה, העונה הבאה תהיה יקרה מאוד לקבוצה שתרצה להחתים אותו. פילדר/AP, Jeffrey Phelps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully