וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מוכנה לשלם מיליון שקל על חסן אבו זייד

הדס גרינברג

12.6.2011 / 22:30

גורמים בקבוצה כבר שוחחו עם קשרה המבוקש של בני יהודה, והבהירו כי הם מעוניינים בו מאוד. גבאי יחתום בימים הקרובים

אחת המטרות החשובות ביותר של עירוני קרית שמונה בימים האחרונים היא מציאת קשר אחורי. אנשי הצוות המקצועי אמנם צופים בקלטות של קשרים זרים, אך כעת מתברר כי מי שנמצא חזק בתוכניות של הקבוצה הצפונית הוא קשרה האחורי של בני יהודה, חסן אבו זייד, המבוקש גם במכבי תל אביב.

במועדון הצפוני מעריכים מאוד את אבו זייד ומה שמעיד על כך יותר מכל היא העובדה כי איזי שרצקי מוכן לשלם על הקשר מעל מיליון שקל על מנת להביאו צפונה. בימים האחרונים שוחחו גורמים מקרית שמונה עם הקשר והבהירו לו כי היו רוצים לראות אותו מצטרף לקריה. מי שהאיץ את המהלך הוא מאמן הקבוצה רן בן שמעון, שחזר לארץ מחופשה בארצות הברית.

על אף החיפוש אחר קשרים זרים בקבוצה ישנה עדיפות לשחקן המוכר להם על פני זר. למרות זאת, במועדון לא יהססו לזמן קשרים זרים למחנה האימונים שתקיים הקבוצה במירלו שבהולנד. נכון לכרגע נודע לקריית שמונה כי בני יהודה עדיין לא אישרה את שחרורו של אבו זייד, שמחוזר על ידי קבוצות נוספו בליגת העל אך יתכן כי מצבה הכלכלי של הקבוצה יביא לשינוי.

בתוך כך, במשא ומתן בין הקבוצה למגן אלעד גבאי עדיין קיימים פערים כספיים, אך גבאי צפוי לחתום במועדון בימים הקרובים. כזכור, קרית שמונה מימשה את האופציה שהייתה לה על גבאי וכעת הצדדים מחכים למצוא את עמק השווה בפן הכלכלי.

החלוץ תומר סוויסה בוחן מספר אופציות מלבד קריית שמונה. סוויסה שחתום על חוזה במועדון הצפוני מעוניין לקבל יותר דקות משחק מאשר קיבל העונה, ולכן עשוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בליגת העל. בימים הקרובים צפויים בעכו ליצור קשר עם הנהלת קרית שמונה ולברר בנוגע להשאלה אפשרית של ברק בדש. בקרית שמונה לא מעוניינים לשחררכרגע את החלוץ, אולם יתכן שעסקה שתעביר צפונה את בלמה של עכו איציק כהן, תביא את בדש לעשות את הכיוון ההפוך לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully